  • Data: 2009-01-05 11:18:30
    Temat: Re: Pytanie o tylną zębatkę
    Od: "SHP" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu <p...@j...pl> napisał(a):

    > Musisz wiedziec jakie chce miec przelozenie i jaki zastosujesz lancuch
    > (wielkosc ogniw). Wtedy reszte sie da dopasowac.

    Mam jedynie punkt odniesienia w postaci zębatki na silniku. Wygląda ona tak:

    http://allegro.pl/item517460216_silnik_do_skuter_ele
    ktryczny_36v_500w_skutera_
    nowy.html

    Ponadto, jak pisałem wyżej, tylna zębatka będzie liczyć ok 60. zębów - nie
    wiem jeszcze dokładnie ile... Przełożenie będzie rzędu 1:5, 1:6.

    Interesuje mnie właśnie to, jaki łańcuch mam kupić i jaką tylną zębatkę.