  • Data: 2017-06-20 16:37:40
    Temat: Re: Pytanie teoretyczne
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-20 o 11:30, s...@g...com pisze:

    > Doczytaj szczegóły bo tutaj nie chodzi o spalanie przy napędzaniu samochodu.
    > Tu chodzi o utrzymanie silnika na chodzie.
    > Auto sie stacza z górki w tempie 90km/h. I zrobi to samoczynnie z silnikiem czy
    bez.

    > Jakby zgasić silnik to w takim przypadku spalanie wyjdzie 0l/100km.
    > Jakby jechać na luzie to będzie to te 1l/100km
    > Jakby jechac na biegu i hamować silnikiem to wyjdzie rónież 0l/100km ale wtedy
    częśc energii się straci i trzeba będzie spalić paliwo aby zajechać tak samo daleko
    jak w poprzednich przypadkach.

    > ten 1l/100 o którym wspomina Jarosław to taki przelicznik spalania podczas zjazdu z
    górki na luzie.

    I właśnie to budzi mój opór. Nie ma takich górek gdzie da radę godzinę
    jechać z taka prędkością. Więc nie piszcie o litrze na sto kilometrów.
    A średnia z normalnej trasy bardziej zależy od innych wymienionych
    punktów nić od różnicy w spalaniu na luzie od na "bezgazie".