  • Data: 2015-10-12 11:35:32
    Temat: Re: RS485, niechciany bajt o wartości zero na początku
    Od: "Robbo" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne, że podłączenie rezystorów nie pomogło. W przypadku MAX485
    > zazwyczaj pomaga. Może odwrotnie podłączyłeś. Jak nie pomogło 5k można
    > zmniejszyć do 3k. Fakt, że MAXy stwarzają problemy. Lepiej dać SN75176.

    Chciałem dopytać, czy przy rezystorach pullup i pulldown rzędu 5k, stosuje
    się jeszcze terminatory 120om? Bo wydaje mi się, że przy stosowaniu
    terminatorów 120om, możliwe wartości rezystorów pullup i pulldown muszą być
    mniejsze niż 750om. Pullup i pulldown 5k może być tylko bez terminatorów
    120om(?)

    R.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.