    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Radio
    Date: Wed, 12 Jan 2011 10:31:15 +0000

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 09:34:04 +0100, mz napisał(a):

    > Witam
    > Posiadam w swojej Zafirze A oryginalne radio z Opla (kaseciak). Zastanawiam
    > się nad zmianą na mniej oryginalne za to z możliwościa słuchania płyt i
    > odtwarzania np muzyki, audiobooków z pendrive - wejście USB.
    > Nie oczekuje bajerów lecz funkcjonalności i łatwej obsługi.
    > Na stronie http://www.euro.com.pl/ widze radia z USB już za niecałe 200 zł
    > (chce wydać max 300 zł)
    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    Fabryczne, z dokupionym za parę groszy interfejsem AUX.
    Istnieje też interfejs AUX/MP3, ale są droższe i wymagają się pindolenia z
    pendrajwem czy kartą pamięci.
    Jako że w zasadzie wszystkie telefony bez problemu odtwarzają MP3 a także
    mam dosyć dobrej jakości playerek, stwierdziłem, że szkoda pieniędzy.
    Telefon jest zawsze pod ręką, nie ma problemu z decyzją czy zabierać
    kartę/pendraka z auta. Przy okazji jak już wpinam, to mogę też podpiąć
    zasilanie, niech się trochę podładuje.

    Mam na myśli coś w ten deseń:
    http://cgi.ebay.de/AUDI-OPEL-VW-AUX-Line-Adapter-PDA
    -Navi-iPod-MP3-DVD-/260661493969?pt=Kabel_Stecker&ha
    sh=item3cb0a2c0d1
    (tak, wiem, to do nowej Zafiry).

    Niestety, szybkie przeglądanie nie pokazuje niczego podobnego do starego
    Opla, widocznie to za prymitywne było albo co...

    Tu jest to z kartą SD i pendrakiem, Opla niestety nie ma na liście:
    http://www.sklep.hadron.pl/index.php?d=szukaj&szukaj
    _fraza=xcarlink&szukaj_producent=56&x=176&y=33
    (strona pierwsza z google, na ebayu to samo można kupić taniej pod inną
    nazwą, to chinole)
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel