  • 1. Data: 2011-01-12 09:34:04
    Temat: Radio
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Posiadam w swojej Zafirze A oryginalne radio z Opla (kaseciak). Zastanawiam
    się nad zmianą na mniej oryginalne za to z możliwościa słuchania płyt i
    odtwarzania np muzyki, audiobooków z pendrive - wejście USB.
    Nie oczekuje bajerów lecz funkcjonalności i łatwej obsługi.
    Na stronie http://www.euro.com.pl/ widze radia z USB już za niecałe 200 zł
    (chce wydać max 300 zł)
    Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

  • 2. Data: 2011-01-12 10:17:54
    Temat: Re: Radio
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Interesują mnie te dwa radia.

  • 3. Data: 2011-01-12 10:31:45
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    Swego czasu chcialem podobnie zrobic jak Ty. Moje zdanie jest takie, ze
    radio za 200zl moze grac fatalnie, dobra rada lepiej go posluchaj przed
    zakupem.
    U mnie pojawila sie alternatywa do wymiany radia z ktorego bylem bardzo
    zadowolony pod wzgledem dzwieku. Dostalem transmiter MP3. Chinszczyzna 1GB
    za pare zl ale ladnie dzialal i bylem zadowolony z niego. Z transmiterami
    rowniez jest tak, ze jeden potrafi b.ladnie grac a inny z jakoscia
    telefoniczna.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 4. Data: 2011-01-12 10:53:43
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 12 Sty, 10:31, "Maciek" <k...@X...pl> wrote:

> [...]
    > za pare zl ale ladnie dzialal i bylem zadowolony z niego. Z transmiterami
    > rowniez jest tak, ze jeden potrafi b.ladnie grac a inny z jakoscia

    Dokładnie. Też mam fabryczne radio z kaseciakiem, nie chciałem sobie
    robić burdelu na panelu i kupiłem transmiter. Tylko jedna uwaga: jak
    już kupujesz transmiter to weź taki z gniazdem karty (SD może być).
    Jakość będzie o niebo lepsza, jak media będziesz kopiował bezpośrednio
    na kartę a nie np przez kabel jack. Są też nawigacje z
    transmiterami...

    Pozdrawiam,
    Mateusz

  • 5. Data: 2011-01-12 11:01:12
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Tylko jedna uwaga: jak już kupujesz transmiter to weź taki z gniazdem
    > karty (SD może być).

    Rozne sa rozwiazania, moj np. byl dwuczesciowy, jedna czesc wciskalo sie w
    gniazdo zapaliniczki, druga czesc miala niewielkie rozmiary i tylko wtyczke
    USB. Po podlaczeniu do komputera zachowywal sie jak zwykly pendrive i tak
    tez z niego czasem korzystalem ;-)

    Maciek

  • 6. Data: 2011-01-12 11:09:25
    Od: z <z...@g...pl>

    Maciek pisze:

> [...]
    > 1GB za pare zl ale ladnie dzialal i bylem zadowolony z niego. Z
    > transmiterami rowniez jest tak, ze jeden potrafi b.ladnie grac a inny z

    Obecnie mam założony adapter kasetowy (20 zł) do starego radia za 50 zł
    (chyba oplowskie) + SEK800. Sprawuje się to lepiej niż oryginalny
    transmiter od SE. (ładniejsze wysokie tony). Taniego nowego radia raczej
    nie kupię ze względu na jakość dźwięku a jeżeli droższe to i w głośniki
    trzeba by zainwestować i jeszcze ukradną. :-(

  • 7. Data: 2011-01-12 11:14:24
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Też mam w tej chwili kasetowy adapter (1 zł na Allegro), do którego
    podlączam telefon a na nim muzyka. Ale chciałbym jakieś nowesze radyjko, do
    którego można wrzucić np. płyte.
    Gra to jak dla mnie wystarczająco dobrze a i jak ktoś zadwoni to głos idzie
    przez głośniki w aucie.

  • 8. Data: 2011-01-12 11:23:01
    Od: z <z...@g...pl>

    mz pisze:
    > Też mam w tej chwili kasetowy adapter (1 zł na Allegro), do którego
    > podlączam telefon a na nim muzyka. Ale chciałbym jakieś nowesze radyjko, do
    > którego można wrzucić np. płyte.

    Jeśli masz wagon oryginalnych płyt to inna rozmowa.
    Dla mnie CD to przeżytek. 2-4 gigowa karta w telefonie i żyć nie
    umierać. W dodatku radio w telefonie ma rds i lepszy dźwięk a jak ktoś
    dzwoni to z buta masz info i gotowy do działania zestaw głośnomówiący.

    > Gra to jak dla mnie wystarczająco dobrze a i jak ktoś zadwoni to głos idzie
    > przez głośniki w aucie.

    No to możesz się załamać jakością nowego nabytku. Trzeba zaprzyjaźnić
    się ze sprzedawcą i poprosić o godzinny test :-)

  • 9. Data: 2011-01-12 11:25:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    tak was czytam i nie wierze
    uwazacie ze przez adapter kasetowy czy przez tani odtwarzacz mp3 mejd in
    czajna uzyskacie chociaz niewiele gorsza jakosc od najtanszego markowego
    radia? jvc,lg maja tanie jednostki a graja wysmienicie. Mialem jedno
    najtansze jvc, po kradziezy mam drugie niemal identczne(nowszy model ale
    linia ta sama) i jestem bardzo ale to bardzo zadowolony.
    kombinowalem tez z tanszymi radiami oraz niekoniecznie tanszymi ale czajna
    i dramat pod kazdym kątem. znam jakosc produktow typu transmitery kupowane
    na allegro i wiekszosc z nich bazuje na tym samym co najtansze chiskie mp3.
    jakosc jest delikatnie mowiac slaba.

    kup nowe radyjko i sie nie zastanawiaj. bierz tylko znana konsumencka marke.
    first, medion itd nie zaliczaja sie do nich:)

  • 10. Data: 2011-01-12 11:31:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 09:34:04 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > (chce wydać max 300 zł)
    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    Fabryczne, z dokupionym za parę groszy interfejsem AUX.
    Istnieje też interfejs AUX/MP3, ale są droższe i wymagają się pindolenia z
    pendrajwem czy kartą pamięci.
    Jako że w zasadzie wszystkie telefony bez problemu odtwarzają MP3 a także
    mam dosyć dobrej jakości playerek, stwierdziłem, że szkoda pieniędzy.
    Telefon jest zawsze pod ręką, nie ma problemu z decyzją czy zabierać
    kartę/pendraka z auta. Przy okazji jak już wpinam, to mogę też podpiąć
    zasilanie, niech się trochę podładuje.

    Mam na myśli coś w ten deseń:
    http://cgi.ebay.de/AUDI-OPEL-VW-AUX-Line-Adapter-PDA
    -Navi-iPod-MP3-DVD-/260661493969?pt=Kabel_Stecker&ha
    sh=item3cb0a2c0d1
    (tak, wiem, to do nowej Zafiry).

    Niestety, szybkie przeglądanie nie pokazuje niczego podobnego do starego
    Opla, widocznie to za prymitywne było albo co...

    Tu jest to z kartą SD i pendrakiem, Opla niestety nie ma na liście:
    http://www.sklep.hadron.pl/index.php?d=szukaj&szukaj
    _fraza=xcarlink&szukaj_producent=56&x=176&y=33
    (strona pierwsza z google, na ebayu to samo można kupić taniej pod inną
    nazwą, to chinole)
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel