  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Radio
    Date: Wed, 12 Jan 2011 17:17:29 +0100

    mz wrote:
    > Witam
    > Posiadam w swojej Zafirze A oryginalne radio z Opla (kaseciak).
    > Zastanawiam się nad zmianą na mniej oryginalne za to z możliwościa
    > słuchania płyt i odtwarzania np muzyki, audiobooków z pendrive -
    > wejście USB. Nie oczekuje bajerów lecz funkcjonalności i łatwej obsługi.
    > Na stronie http://www.euro.com.pl/ widze radia z USB już za niecałe
    > 200 zł (chce wydać max 300 zł)
    > Jakie jest wasze zdanie, jakie macie radia w swoich autach ?

    kenwood kdc 4044 ale do tego mini pendrive np snippy extrememory bo wiekszy pen
    nie ma sensu, grat ktory moze wylamac gniazdo usb.

    Moze jakis producent juz doszedl do wniosku ze CD to uzywaja starzy dziadowie a
    kazdy inny kart SD? Tansze o rzad wielkosci, nie pada laser, dostep znacznie
    szybszy a pojemnosci astronomiczne... jesli jeszcze radia z samym SD znanych
    marek to mzonka to wez kenwooda. Radia no name bym raczej zostawil do duzego
    fiata :)

    Transmiter i wszelkie adaptery kasetowe to tez lipa, ja nie lubie duzo
    podlaczania i ustawiania. Wsiadam, wkladam panel (mini pen drive nie musisz w
    ogole wyciagac z radia) i jade.