  • Data: 2014-07-21 20:57:41
    Temat: Re: Radio - słabo gra
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Dodatkowo zasieg tez nie jest taki jak powinien - np. stacje
    > Poznanskie łapie w duzo mniejszej odległosci niz w innym aucie.

    Aha czyli jednak słaby sygnał dociera do radia. Blaupunkty słyna z
    dobrej czułosci. To przetestuj numer z drutem. Prawdopodobne przyczyny
    to wbudowany w antenę wzmacniacz antenowy który nie dostaje +12v,
    zwarcie w koncentryku, we wtyczkach, przerwa, zawilgocenie.

    Testy czułości najlepiej robi się w oddaleniu kiedy będziesz poza
    miastem.

    > LOC?
    > A co to?

    LOC to tłumik wejscia antenowego, skrót od LOCAL, który mozna włączyć
    guzikiem radia kiedy bardzo silne nadajniki w mieście powodują
    zniekształcenia odbioru.

    Ludzie czasem mają to włączone. Przyjeżdzają do mnie. Panie radio nie
    gra. Wtedy ja przecinam ścieżkę do guzika żeby już nigdy przypadkowo
    nie włączyli i wołam 100zł :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.