  • 31. Data: 2013-10-02 12:09:16
    Temat: Re: Range Rover kontra kilkadzie siąt motocykli. ..
    Od: MrGlub <g...@g...com>

    Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "MrGlub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > powtarzająca się co roku, tak jak nasza parada Mikołajów w Gdańsku.

    Dlatego unikam jazdy w grupie więcej niż 3 motocykle.

    --
    NC700XD

  • 32. Data: 2013-10-02 12:23:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-30 14:10, komar pisze:
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

    Najnowsza informacja z TV w tej sprawie:

    Agresywna grupa motocyklistów zaatakowała rodzinę w tym samochodzie.
    Kierowca ratując się próbował uciec. Ta grupa motocyklistów jest znana
    policji USA z agresywnych zachowań. Mają nawet jakąś swoją nazwę, ale
    nie pamiętam jaką.

    --
    MN

  • 33. Data: 2013-10-02 14:41:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-02 12:23, Marcin N pisze:

> [...]
    > Kierowca ratując się próbował uciec. Ta grupa motocyklistów jest znana
    > policji USA z agresywnych zachowań. Mają nawet jakąś swoją nazwę, ale

    WOW. Oczywiscie nikt nie zadal sobie trudu aby stwierdzic czy agresja
    byla skutkiem czy przyczyna calej akcji. No ale z czegos TV musi
    przeciez zyc. A w ogole to wszyscy motocyklisci to wariaci, zabojcy i
    bandyci.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 34. Data: 2013-10-02 14:49:25
    Temat: Odp: Range Rover kontra kilkadziesiąt motocykli...
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Nawiasem mówiąc ci motocykliści maja jaja. W kraju o swobodnym dostępie do
    broni, ja przynajmniej wybierając sie z rodziną miałbym w schowku jakąś
    giwere i w takim przypadku ja tu bez wahania odpaliłbym w te ptasie móżdzki.
    Moze bym skończył w pudle, może by mnie uniewinnili, ale na pewno żaden
    durny buc nie odważyłby się podejść i rozwalić szyby.

    Johnny

  • 35. Data: 2013-10-02 15:02:01
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-02 14:41, Kuczu pisze:

    > WOW. Oczywiscie nikt nie zadal sobie trudu aby stwierdzic czy agresja
    > byla skutkiem czy przyczyna calej akcji.

    Zadali. Agresja była przyczyną. Tak mówili. Skutkiem było przejechanie
    motocyklisty przez samochód, czego skutkiem było pobicie kierowcy
    samochodu.

    --
    MN

  • 36. Data: 2013-10-02 18:09:17
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    > http://www.liveleak.com/view?i=319_1380522846

    właśnie dlatego tam można miec broń

  • 37. Data: 2013-10-02 19:19:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-10-02 18:09, maverik pisze:

    > Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    >
    > właśnie dlatego tam można miec broń

    Broń można mieć praktycznie na całym świecie oprócz Polski. Jesteśmy
    prawie na końcu światowej listy.
    W Niemczech na 1000 mieszkańców przypada około 20 razy więcej broni niż
    w Polsce. Przestępczość jest tam około 2 razy mniejsza niż u nas.
    W Szwajcarii każdy dorosły mężczyzna ma obowiązek posiadania broni.

    --
    MN

  • 38. Data: 2013-10-02 20:01:17
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]

    > byla skutkiem czy przyczyna calej akcji. No ale z czegos TV musi
    > przeciez zyc. A w ogole to wszyscy motocyklisci to wariaci, zabojcy i

    No oczywiście że bandyci,na Plosacie było dziś że to był gang:-)

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 39. Data: 2013-10-02 20:16:16
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Wed, 02 Oct 2013 19:19:02 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    [...]
    > W Szwajcarii każdy dorosły mężczyzna ma obowiązek posiadania broni.

    Tak, każdy ma pod łóżkiem karabin.

    Tylko amunicji nie mają. Guns don't kill people, bullets do.
    Więc to smutne obowiązkowe wyciąganie Szwajcarii jest takie trochę nie
    na miejscu, oni tam bardzo faszystowsko kontrolują amunicję.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 40. Data: 2013-10-02 21:29:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-10-02 20:16, Użytkownik Leszek Karlik napisał:

> [...]
    > Więc to smutne obowiązkowe wyciąganie Szwajcarii jest takie trochę nie
    > na miejscu, oni tam bardzo faszystowsko kontrolują amunicję.

    Nieprawda.
    Nie mają w domach amunicji do broni służbowej(wojskowej), do prywatnej
    mają bez problemu.