  • 11. Data: 2013-10-01 09:36:29
    Temat: Re: Range Rover kontra kilkadziesiąt motocykli...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 09:33:02 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > A ty widziałeś?

    Widzę że "czołg" jedzie środkowym pasem, spokojnie, nawet mu brewka nie
    tyknie jak zewsząd mijają go motocykliści i nagle dopieprza się do niego
    jakiś motocyklista by chwilę później zachamować mu przed maską
    doprowadzając do kolizji.

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-10-01 09:44:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A ty widziałeś? Bo na początku nie ma _żadnej agrsji_ ze strony
    > motocyklistów.
    > Ten pierwszy uderzony przez samochód nawet mocno nie hamuje, po prostu
    > zwalnia i zostaje potrącony. Kierowca samochodu nie potrafił wcisnąć
    > hamulca?

    a ty byś sie zatrzymał i czekał co zrobi grupa kilkudziesięci ,podejrzewam
    ze wkurzonych, osób? Oni go próbowali zatrzymać - a to jest powód by nie dać
    im tego osiągnąć. Niezależnie co było przyczyną wkurzenia motocyklistów na
    miejscu samochodziarza też bym spieprzał - cały problem jak to zrobic zeby
    któregos nie zabić. Przejechać po motongu można :)

    b.

  • 13. Data: 2013-10-01 09:55:00
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Tue, 01 Oct 2013 08:28:13 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    [...]
    > Ale obejrzałeś film i widzisz co tam się działo,
    > czy tak pieprzysz tylko żeby było bardziej pikantnie?

    To ten filmik dzieje się w Polsce?

    Rozumiem, że zespół Macierewicza po analizie cyfrowej znalazł
    na zderzaku range rovera naklejkę PMS? :-)

    Widziałem, co się dzieje na filmiku, ale nijak się to ma
    do reakcji na PMS i stwierdzenia, że na PMS należy
    sflekować gościa chcącego zapuszkowania kierowcy
    samochodu, bo inaczej będą bez sądu palić kierowców
    na stosach. Right. Kierowców, w Polsce, prześladować.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 14. Data: 2013-10-01 10:07:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-30, Hinek <h...@f...pl> wrote:

    > To jedno z miejsc gdzie funkcjonuje nienawiść do motocyklistów.
    > Na szczęście sytuacja się zmienia, może nie PMS-ie, ale ogólnie :)
    > Muszę stwierdzić, że czasami uprzejmość kierowców puszek bez
    > mała mnie zawstydza! Złośliwi frustraci są już w mniejszości.
    > Idzie na lepsze.

    Tez to zauwazam.

    Czasami nie chce mi sie cisnac w korku i wiec sobie jade rowno
    z puszkami a tu mi zjezdzaja, skladaja lusterka, kombinuja ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-10-01 10:23:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Oct 2013 09:55:00 +0200, Leszek Karlik

    > Right. Kierowców, w Polsce, prześladować.

    To ten filmik się dzieje w Polsce?

    PS na deser:
    http://www.liveleak.com/view?i=3cd_1380579664

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2013-10-01 10:23:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 01 Oct 2013 10:30:36 +0200, Kuczu

    > Albo ogladales krotsza wersje albo masz zjebany internet.

    Masz tu dłuższą wersję:
    http://www.liveleak.com/view?i=3cd_1380579664

    Chętnie posłucham twojego jakże obiektywnego komentarza.

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2013-10-01 10:30:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-01 09:36, Myjk pisze:
> [...]
    > doprowadzając do kolizji.

    Albo ogladales krotsza wersje albo masz zjebany internet.

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 18. Data: 2013-10-01 10:49:21
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości > a ty byś sie
> [...]
    > motocyklistów na miejscu samochodziarza też bym spieprzał - cały problem
    > jak to zrobic zeby któregos nie zabić. Przejechać po motongu można :)
    Nie wiem co bym zrobił. Zwróć uwagę co się dzieje przed całą "akcją".
    Pomiędzy jednym motocyklistą i kierowcą samochodu dochodzi do jakiejś
    rozmowy. Chwilę to trwa
    Następnie ten sam motocykl _zwalnia_ a nie hamuje przed samochodem.
    Motocyklista patrzy w stronę filmującego.
    Myślisz, że chcąc zahamować specjalnie motocyklista zachowywałby się w ten
    sposób?
    Zakładamy, że nie jest samobójcą i wie, że za plecami ma 3 tony.

    Może prosili aby puszka zjechała na prawy pas a on miał to w dupie?

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 19. Data: 2013-10-01 10:53:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 1 Oct 2013 10:49:21 +0200, Bartłomiej Kacprzak

    > Następnie ten sam motocykl _zwalnia_ a nie hamuje przed samochodem.

    Weź w końcu zdejmij klapy z oczu obejrzyj dokładnie film, włącz
    obiektywizm. Motocyklista HAMUJE, co widać choćby po światłach stopu w jego
    pojeździe. Poza tym zakładasz błędnie, że kierowca skupia się tylko na tym
    co jedzie przed nim, sugerując że powinien zdążyć zahamować. Abstrahując od
    tego, że hamował i w oku obiektywu wyrobił się by nie uderzyć -- co
    siędziało później już nie wiesz, tylko sobie dorabiasz teorię.

    > Może prosili aby puszka zjechała na prawy pas a on miał to w dupie?

    W jaki sposób, wyjaśnij łaskawie, to usprawiedliwia atak motocyklisty?
    Na filmie widać ewidentnie uderzenie w szybę pojazdu i próbę dobrania się
    do kierowcy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2013-10-01 11:15:27
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

> [...]
    > tego, że hamował i w oku obiektywu wyrobił się by nie uderzyć -- co
    > siędziało później już nie wiesz, tylko sobie dorabiasz teorię.
    Nie wyrobił się z hamowaniem co wyraźnie słychać.

    Właśnie widziałem ale mam wrażenie, że ty jakoś mało uważnie.
    Po uderzeniu w motocykl, samochód się zatrzymuje a później rozjeżdża
    motocyklistów.
    Nie wiem co tam się dzieje bo kamera jest daleko ale myślę, że ty masz
    dostęp do lepszego filmu,

    Kierowca wg ciebie to nie ogarnia hamulca, odstępu, sytuacji dookoła, dupa
    nie kierowca.

    > W jaki sposób, wyjaśnij łaskawie, to usprawiedliwia atak motocyklisty?
    > Na filmie widać ewidentnie uderzenie w szybę pojazdu i próbę dobrania się
    > do kierowcy.
    Jaki atak? Piszesz o końcu filmu kiedy rover rozjechał dwukrotnie
    motocyklistów?
    ATSD to dlaczego puszkarz nie wezwał policji, dlaczego nie pojechał na
    posterunek?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99