  • Data: 2016-02-11 19:51:22
    Temat: Re: Rdzenie do transfluksorów
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Ja tak nie do końca wiem o co Ci chodzi. Co to za dodatkowe otwory?

    O to: https://www.google.com/patents/US2921136

    Też mnie dziwi, że tranfluksory i podobne magnetyczne wynalazki
    popadły w aż tak wielkie zapomnienie. Nie tylko samych rdzenie
    nie uświadczysz nigdzie, ale i informacji o tym, że kiedyś były,
    a przynajmniej się o nich mówiło. Wikipedia z żadnym języku nie
    zna tego pojęcia. Tylko patent znalazłem. A może naprawdę nigdy
    takich rzeczy nie zrealizowano w praktyce?

    --
    Jarek