  • Data: 2016-07-31 21:37:31
    Temat: Re: Rejestracja auta, CNG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 31 Jul 2016 18:00:49 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Zadzwoniłem na policję - stwierdzili, ze nie wolno jezdzic takim
    > samochodem.
    > Ach te upierdliwe, biurokratyczne wymagania...

    Tak gwoli scislosci prawnej - skoro tablice ma, to znaczy, ze
    zarejestrowane. A zarejestrowanym mozna u nas jezdzic.
    A ze we Wloszech zarejestrowane ... wloskim tez mozna po kraju
    jezdzic.

    Ale to normalne tablice maja byc, a nie jakies mazakiem pisane.
    No i lepiej, zeby w razie wpadki, wloski urzad nie odpisal ze auto o
    tych numerach w rejestrze nie figuruje.
    Gorzej, jak odpisza, ze zostalo wyrejestrowane dnia .... :-)

    Z Niemcami bylo prosciej - mieli swoje eksportowe tablice.
    No ale wiekszosc wyjezdzala na tymczasowych zoltych :-)

    J.