  • 1. Data: 2017-01-20 18:14:30
    Temat: Rejestracja - ile razy można?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Automatyczne biuro obsługi Orange - zanim cokolwiek się zrobi słychać
    komunikat, że na rejestrację pozostało już mało czasu (bez reklam).
    Pytanie - czy każdemu to odtwarzają czy tylko nie zarejestrowanym?

    Przy zakupie w ok. 15 lat temu trzeba było podać swoje dane sprzedawcy
    (był taki idiotyczny wymóg, przynajmniej w Idei). Łaskawie pozwolono
    "zastrzec" numer czyli zaznaczyć aby nie umieszczali go w ich "książce
    telefonicznej".
    Nie widzę powodu by czynić to jeszcze raz. Bo jeżeli chcą jeszcze
    raz to znaczy, że tamte dane zgubili?

    Arek

  • 2. Data: 2017-01-20 23:05:43
    Temat: Re: Rejestracja - ile razy mo?na?
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    moje dane także zgubili, albo ktoś skasował im część bazy danych klientów

    4 lata temu, bo w 2012 roku przenosiłem numer z sieci play do sieci
    virgin mobile. Aby przenieść numer, trzeba było go wcześniej
    zarejestrować w sieci play, a potem podać te same dane we wniosku o
    przeniesienie dla operatora przyjmującego, czyli virgin mobile.

    A wiesz co oni od tygodnia robią? Dokuczają mi na wszelkie możliwe
    sposoby, abym zarejestrował numer, bo inaczej na początku lutego go
    wyłączą. Dobre, nie?

    Po zalogowaniu się do panelu klienta, na stronie VM, w zakładce dane
    klienta, brak jakichkolwiek danych.
    Oni chyba naprawdę je skasowali, lub mają jakiś błąd w synchronizacji
    różnych baz danych. Być może stąd te monity o rejestracji.

  • 3. Data: 2017-01-20 23:59:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2017 23:05:43 +0100, Bonum mane napisał(a):
> [...]
    > zarejestrować w sieci play, a potem podać te same dane we wniosku o
    > przeniesienie dla operatora przyjmującego, czyli virgin mobile.

    Ja przenosilem stosunkowo niedawno, a potem i tak namawiali do
    rejestracji.
    W koncu wyslali sms, ze mozna jednym sms potwiedzic prawdziwosc danych
    z wniosku.

    > A wiesz co oni od tygodnia robią? Dokuczają mi na wszelkie możliwe
    > sposoby, abym zarejestrował numer, bo inaczej na początku lutego go
    > wyłączą. Dobre, nie?

    Mam tez niezarejestrowane numery, a tam niemal cisza.
    Zobaczyli ze to ch* klient, czy maja jakis krotki czas przechowania
    sms - te numery z rzadka wlaczone.

> [...]
    > Oni chyba naprawdę je skasowali, lub mają jakiś błąd w synchronizacji
    > różnych baz danych. Być może stąd te monity o rejestracji.

    Burdel w danych to maja ... ale moze nie wyslales tego sms ?

    J.

  • 4. Data: 2017-01-21 14:41:03
    Temat: Re: Rejestracja - ile razy można?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    > Automatyczne biuro obsługi Orange - zanim cokolwiek się zrobi słychać
    > komunikat, że na rejestrację pozostało już mało czasu (bez reklam).
    > Pytanie - czy każdemu to odtwarzają czy tylko nie zarejestrowanym?

    Pytanie do "oranżystów" aktualne.

    A jak wygląda to technicznie w punktach Orange? Podobno zbliżają telefon
    do jakiegoś czytnika? To niby jak odczytają nr na karcie?
    Czy może wystarczy podanie nr i PUK?

    Arek

  • 5. Data: 2017-01-21 19:36:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.01.2017 o 23:05, Bonum mane pisze:
    /.../
> [...]
    > Oni chyba naprawdę je skasowali, lub mają jakiś błąd w synchronizacji
    > różnych baz danych. Być może stąd te monity o rejestracji.

    W Virgin mogłeś zrobić cesję poprzez zmianę wpisu w Klubie Virgin.A dane
    do zmiany operatora były tylko do zmiany operatora.
    Więc nie marudź i rejestruj.

  • 6. Data: 2017-01-21 21:20:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-01-20 o 23:05, Bonum mane pisze:
> [...]
    > Oni chyba naprawdę je skasowali, lub mają jakiś błąd w synchronizacji
    > różnych baz danych. Być może stąd te monity o rejestracji.

    Nie wiem, jak jest w Play, nie wiem jak jest w Orange. Wiem, jak jest w
    Plusie, bo trenowałem na kilku numerach Plus na kartę.
    Otóż wcześniejsze rejestracje z przed lat "nie liczą się". Numer musi
    zostać zarejestrowany na zasadach zgodnych z ustawą antyterrorystyczną.
    Wcześniejsze rejestracje odbywały się na innych zasadach. Czym to się
    różni - proszę pytać tych, którzy wiedzą lepiej (inny zestaw danych
    osobowych?). W każdym razie w Plusie jest tak, że numery które były
    rejestrowane lata temu i nie zostały ponownie zarejestrowane na zasadach
    ustawy antyterrorystycznej będą uważanie za niezarejestrowane i
    wyłączone 2 lutego 2017 roku. Obawiam się, że w Play i Orange może być
    podobnie.

  • 7. Data: 2017-01-22 00:57:19
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-01-21 13:41, Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote:
> [...]
    >
    > A jak wygląda to technicznie w punktach Orange? Podobno zbliżają telefon
    > do jakiegoś czytnika? To niby jak odczytają nr na karcie?

    Internet wyłączyli?
    Jakie podanie i PUK?

    https://www.zarejestrujnumer.pl/

    Ale generalnie wysyłasz SMSa o treści NUMER na 80190 i z otrzymanymi
    numerkami i dokumentem idziesz do gdziekolwiek np. kiosku, podajesz
    numerki, pokazujesz dowód, koniec.

  • 8. Data: 2017-01-22 11:57:35
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Burdel w danych to maja ... ale moze nie wyslales tego sms ?

    Miekoniecznie o to chodzi. Rejestracja musi przebiegać zgdnie z ustawą,
    czyli karta rejestracyjna wg ustalonego wzoru odręcznie podpisana. To, że
    mają czyjeś dane nie wystarczy. Komuno wróć :)

    Pzdr

  • 9. Data: 2017-01-22 18:12:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-22 o 11:57, Kamil pisze:
    > czyli karta rejestracyjna wg ustalonego wzoru odręcznie podpisana

    Bzdura (i wzór, i odręczny podpis).

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-01-22 21:37:15
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał w wiadomości

    > Internet wyłączyli?
    > Jakie podanie i PUK?

    Podanie numeru telefonu... PUK na potwierdzenie, że nim dysponuję.
    +dane dla władzy.

    > https://www.zarejestrujnumer.pl/
    >
    > Ale generalnie wysyłasz SMSa o treści NUMER na 80190 i z otrzymanymi
    > numerkami i dokumentem idziesz do gdziekolwiek np. kiosku, podajesz
    > numerki, pokazujesz dowód, koniec.

    Dziękuję. Gdybym chciał gdziekolwiek to zrobiłbym jakkolwiek.
    Ale nie chcę w ogóle. Zresztą pisałem, że dane już podawałem całkiem
    niedawno przy jego zakupie.
    Jeśli się zdecyduję to mam kaprys:
    -w "salonie" Orange
    -bez użycia telefonu