  • 1. Data: 2017-01-20 00:37:46
    Temat: A może ... YotaPhone ?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Zwłaszcza YotaPhone 2, czytnik z tyłu na e-papierze, bateria długo
    trzyma, ze względu na baterię sprzedaję Samsunga Galaxy S4

  • 2. Data: 2017-01-20 12:15:27
    Temat: Re: A może ... YotaPhone ?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.01.2017 o 00:37, Borneq pisze:
    > Zwłaszcza YotaPhone 2, czytnik z tyłu na e-papierze, bateria długo
    > trzyma, ze względu na baterię sprzedaję Samsunga Galaxy S4
    było. operając sie na specyfikacji to zajebisty telefon. ale jak go
    wsadzisz w solidny pokrowiec?

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-01-20 21:36:53
    Od: user <f...@f...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 12:15, ToMasz pisze:
    > było. operając sie na specyfikacji to zajebisty telefon. ale jak go
    > wsadzisz w solidny pokrowiec?
    >
    > ToMasz

    Kupujcie, będzie na pociski .

  • 4. Data: 2017-01-24 10:32:24
    Temat: Re: A może ... YotaPhone ? Chiński?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 20.01.2017 o 00:37, Borneq pisze:
    > Zwłaszcza YotaPhone 2, czytnik z tyłu na e-papierze, bateria długo
    > trzyma, ze względu na baterię sprzedaję Samsunga Galaxy S4

    YotaPhone wygląda mi na chiński, pełno tych znaczków. Rosyjskie to może
    były te drogie po 3 tysiące, a ten za 619 może chiński.