  • Data: 2015-07-28 15:42:14
    Temat: Re: Rejestrator Truecam A7 - ostrzegam
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** tomeks pisze tak:

    > Gdyby mi ktoś tak powiedział, nie uwierzyłbym żeby wyjąć
    > rejestrator żeby coś zgrać, trzeba odrywać z szyby rejestrator z
    > przyssawką :)

    Zdejmuję tak G1WH ponieważ jest to szybsze niż odpinanie tego
    śmiesznego uchwytu, który pewnie by się szybko obluzował. Mam pudełecko
    specjalne o nośności słonia do którego chowam G1WH z uchwytem :)

    Cieszmy się, że żeby coś zgrać, nie jest tak jak w Canon, że aparat nie
    jest widziany jako pamięć masowa.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.