  • 1. Data: 2015-07-28 12:00:37
    Temat: Rejestrator Truecam A7 - ostrzegam
    Od: tomeks <t...@o...eu>

    Witam

    Może to was zainteresuję: - Rozsyłajcie gdzie się tylko da.

    Kupiłem rejestrator TRUECAM A7 za 649 zł który produkuję firma MagiCam
    HD SOLUTIONS której siedziba mieści się w Braškovská 308/15 Praha 6 -
    Liboc 161 00, a w Polsce - FrogMan s.r.o. Główna 22 59-921 Kopaczów.

    Już po zakupieniu rejestratora miałem problemy z wyjęciem go z uchwytu.
    Wysłałem na gwarancję - wymienili uchwyt, ale rejestrator wciąż bardzo
    ciężko wychodził z uchwytu. Znowu napisałem ale już chciałem zwrotu
    pieniędzy, napisali że owszem oddadzą tylko żebym im odesłał co
    oczywiście zrobiłem. Ze zdziwieniem przyszedł mi z powrotem, ale co
    najśmieszniejsze napisali że

    "Reklamacja nie została uznana. Opisany problem nie wystąpił. Kamerę
    można wyjąć z mocowania z przyssawką w sposób standartowy" - Gdyby mi
    ktoś tak powiedział, nie uwierzyłbym żeby wyjąć rejestrator żeby coś
    zgrać, trzeba odrywać z szyby rejestrator z przyssawką :) Jednym słowem
    parodia.

    Co ciekawe reklamują się że:
    "Łatwy codzienny montaż

    Przy codziennym korzystaniu z wideorejestratora niezmiernie ważny jest
    bezproblemowy montaż. Instalacja rejestratora jazdy TrueCam A7 w
    samochodzie zajmuje zaledwie parę sekund dzięki specjalnemu uchwytowi
    wraz z podłączonym zasilaniem, który umieszcza się w samochodzie na
    stałe. Kamerę jedynie wsuwa się w uchwyt i można wyruszać w trasę

    "

    Teraz mi każą wysłać z powrotem rejestrator (koszty itd) - i znowu w
    kółko będzie to samo, więc się nie zgodziłem, zażądałem rekompensaty,
    ale jak na razie brak odzewu.

    Rejestrator kupiłem parę miesięcy temu, a praktycznie go nie ma bo jest
    w reklamacji - idzie do nich ok 2-3 tygodni bo przechodzi przez polski
    oddział, ale naprawiają w Czechach.

    Specjalnie kupiłem taki drogi rejestrator żeby nie mieć problemów - a tu
    proszę...

    Następne problemy : - kamera skacze podczas jazdy i się zawiesza -
    nagrałem na płyte żeby udowodnić - reklamacja nie uznana....

    W załączniku pismo jak każa wciągać z przyssawką:

    http://wstaw.org/w/3vGs/

  • 2. Data: 2015-07-28 13:02:59
    Temat: Re: Rejestrator Truecam A7 - ostrzegam
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tomeks" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > nagrałem na płyte żeby udowodnić - reklamacja nie uznana....
    >

    > W załączniku pismo jak każa wciągać z przyssawką:

    wg mnie zle interpretujesz
    domyslam sie, ze jest sobie uchwyt w ktory kladana jest kamera, a tenze
    uchwyt przyczepiony do szyby przyssawka
    w akcesoriach podane jest 'mocowanie z przyssawka'
    i chodzi o wyjmowanie kamery _z_ 'mocowaniA z przyssawką' a nie _(wraz)_z_
    'mocowaniEM z przyssawką'

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2015-07-28 14:52:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28.07.2015 o 13:02, tck pisze:

> [...]
    > w akcesoriach podane jest 'mocowanie z przyssawka'
    > i chodzi o wyjmowanie kamery _z_ 'mocowaniA z przyssawką' a nie

    Wygląda na to, że to Ty jesteś tym źle interpretującym.
    Przeczytaj pierwszy post jeszcze raz (tylko ze zrozumieniem)

    --
    Czarek

  • 4. Data: 2015-07-28 14:59:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czarek wrote:

    > Wygląda na to, że to Ty jesteś tym źle interpretującym.
    > Przeczytaj pierwszy post jeszcze raz (tylko ze zrozumieniem)

    "Kamerę można wyjąć z mocowania z przyssawką"

    O;RLY?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-07-28 15:35:09
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-07-28 o 14:52, Czarek pisze:

    > Wygląda na to, że to Ty jesteś tym źle interpretującym.
    > Przeczytaj pierwszy post jeszcze raz (tylko ze zrozumieniem)

    Też bym zrozumiał to jak @tck.

    "kamerę można wyjąć z mocowania z przyssawką w sposób standardowy",
    czyli kamera wychodzi normalnie z tego mocowania i nie ma problemu.

    Wy to interpretujecie raczej tak:

    "kamerę można wyjąć razem (wraz) z mocowaniem z przyssawką w sposób
    standardowy"

    Pytanie raczej co znaczy "sposób standardowy", czy tak jak na filmie
    reklamowym, czy pomagając sobie śrubokrętem :)

  • 6. Data: 2015-07-28 15:42:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tomeks pisze tak:

    > Gdyby mi ktoś tak powiedział, nie uwierzyłbym żeby wyjąć
    > rejestrator żeby coś zgrać, trzeba odrywać z szyby rejestrator z
    > przyssawką :)

    Zdejmuję tak G1WH ponieważ jest to szybsze niż odpinanie tego
    śmiesznego uchwytu, który pewnie by się szybko obluzował. Mam pudełecko
    specjalne o nośności słonia do którego chowam G1WH z uchwytem :)

    Cieszmy się, że żeby coś zgrać, nie jest tak jak w Canon, że aparat nie
    jest widziany jako pamięć masowa.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2015-07-28 15:43:22
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Pytanie raczej co znaczy "sposób standardowy", czy tak jak na filmie
    > reklamowym, czy pomagając sobie śrubokrętem :)

    No i o to się rozchodzi: klient (jak zawsze) myślał że będzie łatwo lekko i
    przyjemnie a w życiu jak to w życiu płacisz za chińszczyznę dostajesz
    chińszczyznę w jednym egzemplarzu samo wypada a w innym trzeba się siłować
    co oczywiście w żaden sposób nie neguje tego że producent może to uznać za
    standardowe działanie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2015-07-29 16:00:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-07-28 o 13:02, tck pisze:

> [...]
    > w akcesoriach podane jest 'mocowanie z przyssawka'
    > i chodzi o wyjmowanie kamery _z_ 'mocowaniA z przyssawką' a nie

    Też to tak rozumiem.
    I nawet mimo szczerych chęci nie bardzo wiem, jak można to było rozumieć
    inaczej ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański