  • 61. Data: 2017-02-06 09:22:06
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > No właśnie z tym korzystaniem to tak nie do końca. Większość znajomych ma
    > nolimity, a faktyczne wykorzystanie nie jest przerażające. Po prostu -
    > jest
    > to wygodniejsze i często tańsze, niż kombinowanie z pakietami. Sam mam
    > nielimitowane tylko do sieci własnej, 300 minut/SMS do innych, i uważam to
    > za dobrze wydawane 10 zł.

    z czego aktualnie korzystasz?

    dokładasz 5zł i masz bez limitów do wszystkich sieci (lajtmobile)
    ja w play, bez limitów w sieci, doładowuję 5zł na 50dni (35zł/rok)
    środki w całości na rozmowy i sms po za sieć

  • 62. Data: 2017-02-06 10:22:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PlaMa"

    > :) cóż za piekne rozpoczęcie dowodzenia tezy :)

    Bo nie mogę pojąć tego bóldupomyzmu. Serio. Ktoś wam coś daje jako bonus
    - od tak. Zapewne robi to z jakiś powodów ale nie widzę w tym ŻADNEJ
    szkody dla was... a wy psioczycie... No o co chodzi?!
    ---
    O to, że ktoś tu jest idiotą :-) Jeszcze nie wiadomo kto, ale .. no sam
    przyznaj, 100GB dla ludzika, który normalnie wykorzystuje 1/100. To jakieś
    naciągactwo jest, że ktoś np będzie miał złudzenie, że to do wykorzystania a
    nie na miesiąc i skusi się. Sam się zastanawiałem przy tej okazji czy nie
    jestem czasem idiotą :-) ale jakoś z Waszą pomocą udało mi się wyjść z tego
    dylematu z twarzą :-)

    > Ja pisałem, ze to manipulacja, marketing ale nie ze oszustwo...

    Ok, niech będzie. JAKA MANIPULACJA?! OP mówi, że dostaniecie 1000zł na
    rozmowy i smsy i dostajecie 1000zł na rozmowy i smsy... Gdzie was
    zmanipulowano? Do jakich działań sprzecznych z Waszym interesem was
    skłoniono?
    ---
    Do zastanawiania się nad tym :-) w wyniku czego straciłem cenne sekundy
    mojego życia, których nikt mi już nie odda :-)

  • 63. Data: 2017-02-06 10:29:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > PS. Zapłaciłem za kartę sim 9zł. Zakładając że karta 100GB przetrwa 5
    > miesięcy, to gdybym miał net w kabelku, zapłaciłbym 215zł. czyli jestem
    > ponad 200zł do przodu.

    Hmm, zapominasz policzyc czasu ktory jest ci potrzebny na:
    - wgryzienie sie w regulaminy zeby było tak jak piszesz
    ---
    Zapomnij, że ktoś tu skutecznie wgryza się w regulamin. Skoro już nie da się
    przedłużać a dało się to pewnie zmienił się, ale nikt tego nie potwierdził,
    czyli albo nie wgryźli się po zmianie albo wcale gdy zmiany nie było.

  • 64. Data: 2017-02-06 10:33:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ToMasz"

    > Hmm, zapominasz policzyc czasu ktory jest ci potrzebny na:
    > - pilnowanie zeby nie przegapic terminów
    > - wgryzienie sie w regulaminy zeby było tak jak piszesz
    > - czasu na doładowywanie

    bez jaj. rmb5 ze strony człowiek promocja. 3 minuty. Potwierdzenie
    autentyczności tej promocji na grupie dyskusyjnej 3 minuty. Terminu
    pilnuje mi wpis w terminarzu. Doładowanie trwa tyle ile zapłata faktury.
    nie szukajcie problemów gdzie ich niema.
    ---
    A mnie na czytanie twoich opowieści (które mogłyby mnie skłonić do podjęcia
    takiego wyzwania) zeszło minimum 30 minut i jeszcze daleeeeko do tego bym z
    niej skorzystał a było w częściach, więc już chyba kilka miesięcy jestem w
    plecy :-)

  • 65. Data: 2017-02-06 12:16:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-05 o 14:47, PlaMa pisze:

> [...]
    > nasza wina". Dają jakieś bonusy od siebie i to się chwali. Sam z tego
    > bardzo mocno nie skorzystałem - zarejestrowałem jedną kartę dla bonusu
    > i próbowałem powiązać RWK z DiL RBMnK. Teraz zarejestrowałem PInK za
    > 9zł licząc na 100gb/rok. Jak się nie uda to zarejestruję z 2 karty
    > Orange by przez marzec i kwiecień mieć za darmo (no - 3zł) net w
    > komórce i tablecie.
    > Nic tylko się cieszyć.
    > Są tacy, którzy odkąd weszły Bonusy za rejestrację, złotówki nie
    > wydali na rozmowy, smsy i internet.
    > Nie wiem skąd u Was przekonanie, ze ktoś tu idiotów z kogoś robi?

    Ale czego nie rozumiesz? Rejestracja to i tak konieczność, a wysłanie
    kodu aktywującego bonus kilkanaście sekund. Przynajmniej w moim wypadku
    nie ma, nie było w tym żadnego wyliczania, żadnych kalkulacji.

    > Uno: proponowali i przypominali.
    > Due: dają bonusy.

    Nie znam, nie wiedziałem, i nie jestem zainteresowany. Darmowe rozmowy,
    a i SMSy nieszczególnie mnie interesują. Korzystam z pakietu #Freemium
    od jego początku, a jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło aby ten limit -
    30min free wykorzystać. SMSy to raptem 9zł no limit. Komu by się chciało
    szukać za takie pieniądze darmowych bonusów ważnych przez miesiąc?

    > Zniknęły GB z bonusu? Reklamuj - mnie jak wysłali na drzewo, że
    > regulamin nie uwzględnia RWK w RBMnK, to reklamacja i jeden mail do
    > UKE wystarczył bo znaleźć jakiś kompromis.

    Przy okazji końca ważności bonusu znikły także środki z mojego konta.

  • 66. Data: 2017-02-06 12:17:07
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-05 o 09:44, Kris pisze:

    > Tak
    > Bo robi z ludzi idiotów
    > Reklamuje że daje coś wartego 1000zł dając faktycznie coś wartego 50zł maks
    > Nawet na tej grupie są tacy co kilkanaście takich kart Orange wzieli i
    zarejstrowali.

    Masz jakiś taki dziwny tok rozumowania. Coś w rodzaju szukania dziury w
    całym.

    Co do tych od Orange to zdaje się nie przeliczyli sobie wcześniej - w
    sumie "zarobią" i tak tylko tyle ile wynosi najtańsza opcja no limit, a
    nie tysiące. Ale żeby doszukiwać się w tym jakichś nieuczciwości
    operatora..?

  • 67. Data: 2017-02-06 12:20:51
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-02-05 o 14:37, PlaMa pisze:

    > korzystałem z bonusu na jednej karcie (zakupionej wyłącznie do tego
    > celu) i nie było problemów, o których piszesz.

    Ja w sumie trzy karty Play rejestrowałem, okradziony zostałem tylko na
    jednej. Po tym że jednak wygląda to na jednostkowy przypadek,
    przyczyną tego zniknięcia środków z konta musiał być chyba jakiś błąd a
    nie zamierzone działanie operatora.

  • 68. Data: 2017-02-06 14:09:20
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > z czego aktualnie korzystasz?
    >
    > dokładasz 5zł i masz bez limitów do wszystkich sieci (lajtmobile)
    > ja w play, bez limitów w sieci, doładowuję 5zł na 50dni (35zł/rok)
    > środki w całości na rozmowy i sms po za sieć

    I to podwojone - przez 10 za 5!
    --
    Grzexs

  • 69. Data: 2017-02-06 18:15:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >50zł maks
    >Nawet na tej grupie są tacy co kilkanaście takich kart Orange wzieli

    Oni sobie zdawali sprawe ile to warte ... ale kilkanascie razy 50 to
    juz przyzwoita kwota :-)

    J.

  • 70. Data: 2017-02-06 18:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości grup
    >No bo to jest chwyt marketingowy. Z drugiej strony - gdyby operator
    >powiedział: "drogi kliencie masz tu na miesiąc nielimitowane
    >połączenia
    >krajowe", to znaleźliby się tacy, którzy chcieliby to wykorzystać, a
    >tak
    >jest limit i płatne połączenia po wygadaniu tych kilkudziesięciu
    >godzin,
    >minus SMS/MMS.

    Ale jest mnostwo taryf "no limit" po ~30 zl i jakos ludzie gadaja
    tyle, ze sie operatorowi oplaca, a nie na maksa.

    Co mnie swoja droga dziwi, ze woli zapisy typu "klient zobowiazuje sie
    nie naduzywac", zamiast np napisac "3000 minut".

    3000 nie ma takiej sily przyciagania jak "bez limitu" ?

    Czy skoro konkurencja zrobila "no limit", to i my musimy zrobic, bo
    nam klient ucieknie.

    Choc z drugiej strony - w kwestii obciazenia sieci, coz to jest no
    limit .. ledwo 5GB/mc, jakby klient sie uparl naprawde non-stop gadac,
    rozsadnie patrzac to nie wiecej niz 2GB..

    Ale ... oplaty miedzyoperatorskie juz calkiem zlikwidowali, czy jakis
    grosz jeszcze zostal ?

    J.