    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Megane II - opinie
    Date: Fri, 25 Jun 2010 14:41:02 +0200

    Użytkownik "Jim" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i027r8$8mg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Mam okazję kupić Renault Megane II , 2004 rok silnik 1.9 DCI, bylo by to
    > moje drugie auto, do tej pory jeździłem i jezdze japończykami. Doradzcie z
    > własnego doświadczenia jakie macie doświadczenie z tymi Meganami, chodzi
    > mi o takie podstawowe za i przeciw, ze elektroniką może być kłopot to już
    > wiem ale jak z awaryjnością silnika itp.

    Czy ja dobrze zrozumiałem - jeździsz japończykami i chcesz się przesiąść na
    megane II ???

    Dawno dawno temu, za górami, za lasami był sobie maleński domek. W środku
    były dwie izby - jedna większa, druga mniejsza. Na środku tej mniejszej
    leżała maleńka skrzyneczka, w środku skrzyneczki było maciupeńki
    epudełeczko. Na dnie pudełeczka leżała maluśka karteczka z WIELGACHNYM
    napisem "CHYBA CIĘ PO" - dalej nieczytelne.

    --
    Yogi(n)