  • 1. Data: 2010-06-25 14:34:20
    Temat: Renault Megane II - opinie
    Od: "Jim" <j...@g...pl>

    Witam

    Mam okazję kupić Renault Megane II , 2004 rok silnik 1.9 DCI, bylo by to
    moje drugie auto, do tej pory jeździłem i jezdze japończykami. Doradzcie z
    własnego doświadczenia jakie macie doświadczenie z tymi Meganami, chodzi mi
    o takie podstawowe za i przeciw, ze elektroniką może być kłopot to już wiem
    ale jak z awaryjnością silnika itp.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-25 14:41:02
    Temat: Re: Renault Megane II - opinie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Jim" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi o takie podstawowe za i przeciw, ze elektroniką może być kłopot to już
    > wiem ale jak z awaryjnością silnika itp.

    Czy ja dobrze zrozumiałem - jeździsz japończykami i chcesz się przesiąść na
    megane II ???

    Dawno dawno temu, za górami, za lasami był sobie maleński domek. W środku
    były dwie izby - jedna większa, druga mniejsza. Na środku tej mniejszej
    leżała maleńka skrzyneczka, w środku skrzyneczki było maciupeńki
    epudełeczko. Na dnie pudełeczka leżała maluśka karteczka z WIELGACHNYM
    napisem "CHYBA CIĘ PO" - dalej nieczytelne.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-06-25 14:48:00
    Od: "Jim" <j...@g...pl>

    No wlasnie dlatego mam watpliwosci, ale te Megany mi sie strasznie podobaja
    a jako 2 auto moglbym zaryzykowac , tylko chodzi o to czy za szybko sie nie
    przekonam ze to byla zla decyzja.

  • 4. Data: 2010-06-25 15:19:55
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 25 Jun 2010 14:34:20 +0200, na pl.misc.samochody, Jim napisał(a):

> [...]
    > o takie podstawowe za i przeciw, ze elektroniką może być kłopot to już wiem

    Nie ma aut bezawaryjnych. Kup jak ci się podoba, silnik dCi nie lubi
    jak go pałujesz ood zera, więc staraj się do max 4 tys go kręcić i
    zmeniaj olej regularnie a posłuży. Jeżdzę wyłącznie francuskimi autami
    od ponad 10 lat i jakoś nie narzekam, a i firmy takie jak Citroen i
    Renault nadal produkują swoje auta więc ktoś to kupuje. Często zresztą
    kupują "japońskie" nissany z silnikami Renaulta miłosnicy japońskiej
    myśli technicznej;-))))

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 5. Data: 2010-06-25 18:57:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > podobaja
    > a jako 2 auto moglbym zaryzykowac , tylko chodzi o to czy za szybko sie

    Szybko.
    Albo jeszcze szybciej.

  • 6. Data: 2010-06-25 19:21:35
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > mi o takie podstawowe za i przeciw, ze elektroniką może być kłopot to już
    > wiem ale jak z awaryjnością silnika itp.

    to ta której zawieszenie przednie (tuleje) na PL drogach wytrzymuje 20kkm i
    kosztuje/kosztowało jakieś chore pieniądze?

    brat

  • 7. Data: 2010-06-25 20:30:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-25 19:21, bratPit pisze:

    > to ta której zawieszenie przednie (tuleje) na PL drogach wytrzymuje
    > 20kkm i kosztuje/kosztowało jakieś chore pieniądze?

    http://www.allegro.pl/item1083027047_tuleja_wahacza_
    megane_ii_scenic_ii_kpl_org_renault.html

    Jeśli to są chore pieniądze, to tak.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2010-06-25 20:45:05
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    http://www.allegro.pl/item1083027047_tuleja_wahacza_
    megane_ii_scenic_ii_kpl_org_renault.html

    > Jeśli to są chore pieniądze, to tak.

    no to sprawa rozwiązana, ale dobrze kojarzę że to te tuleje tak mało
    wytrzymują?

    brat

  • 9. Data: 2010-06-25 22:59:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-25 20:45, bratPit pisze:
    > http://www.allegro.pl/item1083027047_tuleja_wahacza_
    megane_ii_scenic_ii_kpl_org_renault.html

    > no to sprawa rozwiązana, ale dobrze kojarzę że to te tuleje tak mało
    > wytrzymują?

    Mój zaufany mechanik jakoś tego nie potwierdza. Wręcz chwali odporność
    zawieszenia Meganki II na wrocławskich drogach.

  • 10. Data: 2010-06-25 23:07:39
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Mój zaufany mechanik jakoś tego nie potwierdza. Wręcz chwali odporność
    > zawieszenia Meganki II na wrocławskich drogach.

    o_O to coś poknociłem, wydawało mi się że ta megana ma hydro tuleje w
    zawieszeniu, które swego czasu nie miały zamiennika a w ASO kpl z wymianą
    kosztował jakieś kosmiczne pieniądze,

    brat