  • Data: 2016-07-18 15:37:25
    Temat: Re: Renault Scenic - światła
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-17 o 16:24, twistedme pisze:

    > W ogóle ostatnio mam wrażenie, że bardzo dużo aut jeździ na mocniejszych
    > niż kiedyś światłach. Czy to tylko moje oczy, czy coś jest na rzeczy?

    Nie tylko tobie tak się wydaje, w każdym razie mi też.
    Ludzie kupują na allegro żarówki "SUPER BRIGHT 100% więcej światła" itp.
    wynalazki, przeważnie wkładają je do starych BMW, ale nie tylko.
    Na przeglądzie takie rzeczy powinny być wyłapywane. Ale diagnostom nie
    chce się tego robić z różnych względów. Policja też mało się czepia. Do
    tego dochodzi nasilająca się plaga przednich świateł z Wielkiej Brytanii
    lub USA, które świecą w oczy oraz po prostu przekrzywionych, źle
    ustawionych świateł. Na jesieni i zimą robi się dokuczliwie, przydaje
    się lusterko z automatycznym przyciemnianiem, ale tylko częściowo chroni
    przed oślepianiem.