    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Renault Twingo II 2008 - czy 93kkm dla tego auta do dużo?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 7 Jan 2013 23:00:18 +0100

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 06:21:53 -0800 (PST), Shaman napisał(a):

    > Cześć
    > Zastanawiam się nad kupnem Renault Twingo II 2008 1.2 16V 75KM.

    W obecnych czasach jeżeli przebieg Cię niepokoi, to zazwyczaj nie ma
    problemu - powiedz o tym sprzedawcy a on ustawi inny, który bardziej Cię
    zadowoli ;)

    > Jedyne co gasi mój entuzjazm to przebieg 93kkm. Gdyby to było większe auto (np
    Civic :)) to bym sie nie przejmował, ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego
    autka taki przebieg to jakiś powód do zmartwień czy nie?

    Tzn. Clio z tym samym silnikiem i na prawie tych samych podzespołach byś
    brał a Twingo to nie bo małe ? :)
    Nie... Wielkość samochodu nie ma tu za dużo do rzeczy.

    Nie napisałeś jeszcze co rozumiesz pod pojęciem zmartwień.
    Bo to już jest przebieg (oczywiście zakładając że oryginalny), gdzie pewnie
    trzeba będzie powoli wymieniać elementy eksploatacyjne - sprzęgło, rozrząd
    itd.