  • 1. Data: 2013-01-07 15:21:53
    Temat: Renault Twingo II 2008 - czy 93kkm dla tego auta do dużo?
    Od: Shaman <d...@g...com>

    Cześć
    Zastanawiam się nad kupnem Renault Twingo II 2008 1.2 16V 75KM. Jedyne co gasi mój
    entuzjazm to przebieg 93kkm. Gdyby to było większe auto (np Civic :)) to bym sie nie
    przejmował, ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego autka taki przebieg to
    jakiś powód do zmartwień czy nie?

    Ma ktoś Twingo z takim przebiegiem?

    PZDR
    Shaman
    -- Civic VII 1.4 2005 120kkm

  • 2. Data: 2013-01-07 15:29:06
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-07 15:21, Shaman pisze:
> [...]
    przejmował, ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego autka taki przebieg to

    Żeby on miał tylko tyle...
    No ale jak to Cię martwi to mogę pomóc i dla Twojego spokoju ustawić tam
    37kkm :)

    Lewis

  • 3. Data: 2013-01-07 15:37:42
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 15:21:53 UTC+1 użytkownik Shaman napisał:
> [...]
    przejmował, ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego autka taki przebieg to

    jak nie był ekstremalnie wykorzystywany to połowa przebiegu.

  • 4. Data: 2013-01-07 15:42:18
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 07.01.2013 15:21, Shaman wrote:
> [...]
    Gdyby to było większe auto (np Civic :)) to bym sie nie przejmował,
    ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego autka taki przebieg to

    Mam Matiza 250kkm i nic mu sie nie dzieje. Przebieg nic nie znaczy.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2013-01-07 15:53:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Shaman" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Zastanawiam się nad kupnem Renault Twingo II 2008 1.2 16V 75KM. Jedyne co
    > gasi mój entuzjazm to przebieg 93kkm.

    93 tys. Toż to ledwo dotarty samochód :-)

    93 tys / 4,5 roku / 12 miesięcy to 1720 km / miesiąc
    Dla 20 dni roboczych to 85 km / dzień.

    Teraz są trzy możliwości jak pojazd był jeżdżony:

    1. 30 km do pracy (+ drugie tyle powrót) i zakupy raz na tydzień.
    2. Jako samochód ro rozwożenia pizzy w ciągłych korkach
    3. 4 razy w miesiącu powrót ze studiów do domu na weekend (200 km w jedna
    stronę)

    Jeśli kupujesz od osoby prywatnej to raczej opcja nr 2 odpada, więc raczej
    nie masz się czego obawiać :-)

    > Gdyby to było większe auto (np Civic :)) to bym sie > nie przejmował, ale
    > zupełnie nie orientuję się, czy dla małego autka taki przebieg to jakiś
    > powód do zmartwień czy
    > nie?

    A co ma się dziać w małym autku? Jest lżejsze i zwykle też jest mniej
    obciążone niż kompakt więc i mniej dostaje w kość na dziurach i sprzęgło i
    hamulce mają lżej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-01-07 16:10:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Shaman pisze tak:

    > Renault Twingo II 2008 1.2 16V 75KM. Jedyne co gasi mój entuzjazm
    > to przebieg 93kkm.

    Musisz koniecznie przeanalizować, który to miesiąc tego 2008 roku ;)

    golfa mam od 136tyś teraz jest 355tyś. Nie zepsuły się kluczowe i
    upierdliwe podzespoły typu silnik (szczelność, panewki, popychacze),
    pompa oleju, skrzynia biegów, dyferencjał, przeguby, maglownica, serwo,
    pompa hamulcowa. Za to rdza nie traciła czasu.

    Jakbyś podejrzewał że był mocno klepany i lakierowany a miał niski
    przebieg to byś go wolał czy tego z 93kkm?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2013-01-07 21:50:38
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-07 15:37, k...@g...com pisze:

    > jak nie był ekstremalnie wykorzystywany to połowa przebiegu.

    Idź do lekarza dyżurnego i powiedz, że zapomniałeś, które tabletki masz
    brać w całości, a które po pół. Tylko wydrukuj sobie ten post, żebyś nie
    zapomniał co masz mówić, gdy staniesz przed jego obliczem. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2013-01-07 23:00:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 06:21:53 -0800 (PST), Shaman napisał(a):

    > Cześć
    > Zastanawiam się nad kupnem Renault Twingo II 2008 1.2 16V 75KM.

    W obecnych czasach jeżeli przebieg Cię niepokoi, to zazwyczaj nie ma
    problemu - powiedz o tym sprzedawcy a on ustawi inny, który bardziej Cię
    zadowoli ;)

> [...]
    Civic :)) to bym sie nie przejmował, ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego
    autka taki przebieg to jakiś powód do zmartwień czy nie?

    Tzn. Clio z tym samym silnikiem i na prawie tych samych podzespołach byś
    brał a Twingo to nie bo małe ? :)
    Nie... Wielkość samochodu nie ma tu za dużo do rzeczy.

    Nie napisałeś jeszcze co rozumiesz pod pojęciem zmartwień.
    Bo to już jest przebieg (oczywiście zakładając że oryginalny), gdzie pewnie
    trzeba będzie powoli wymieniać elementy eksploatacyjne - sprzęgło, rozrząd
    itd.

  • 9. Data: 2013-01-07 23:00:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

> [...]
    przejmował, ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego autka taki przebieg to

    Znajomy niemiec ma do sprzedania nowsze z mniejszym przebiegiem, jak bys
    byl zainteresowany to daj namiary.

    --
    venioo
    gg:198909

  • 10. Data: 2013-01-08 10:13:44
    Od: Iglo <i...@o...pl>

> [...]

    przejmował, ale zupełnie nie orientuję się, czy dla małego autka taki przebieg to

    Znałem pierwsze twingo z tym właśnie motorkiem, 1.2, 75KM. Dobiło do 240kkm
    i dalej jeździło bardzo dobrze, nic się z motorkiem nie działo. Nie brał
    oleju itp.