-
X-Received: by 10.140.107.138 with SMTP id h10mr218732qgf.2.1390565084174; Fri, 24
Jan 2014 04:04:44 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.107.138 with SMTP id h10mr218732qgf.2.1390565084174; Fri, 24
Jan 2014 04:04:44 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder
.erje.net!newspeer1.nac.net!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giga
news.com!nntp.giganews.com!c10no2989297igq.0!news-out.google.com!gg4ni1291qab.0
!nntp.google.com!f11no2349036qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
groups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 24 Jan 2014 04:04:44 -0800 (PST)
In-Reply-To: <2...@p...pl.invalid>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.186.94.118;
posting-account=mvBzhgoAAADiziO82aLj4VEpjexQv3Cn
NNTP-Posting-Host: 46.186.94.118
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl>
<3191fena54z9$.dcy5fdwkrep7.dlg@40tude.net>
<2...@4...net>
<1...@f...com.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<9wao7vy0jq9y$.1e0royl35upgh$.dlg@40tude.net>
<9...@p...pl.invalid>
<lbtg0p$rib$1@dont-email.me>
<2...@p...pl.invalid>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
From: Adam Klobukowski <a...@g...com>
Injection-Date: Fri, 24 Jan 2014 12:04:44 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520838
[ ukryj nagłówki ]On Friday, 24 January 2014 13:00:52 UTC+1, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello masti,
>
> Friday, January 24, 2014, 11:41:29 AM, you wrote:
>
> >>> Bo silniki coraz mniej elastyczne, to i potrzeba więcej biegów żeby
> >>> zagonić na koła moc występującą w wąskim zakresie obrotów.
> >> Tylko dlaczego najpierw liczba biegów rośnie w tych rzekomo tak
> >> elastycznych dieslach?
> > bo sa coraz mniej elestyczne w związku ze stosowaniem turbo
>
> Tylko dlaczego ciągle krąży mit o elastyczności?
Bo wedle badań Instytu Pieczenia Kapusty, średni czas połowicznego rozpadu mitu to 10
lat.
BPMSPANC.
AdamK
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 13:10 masti
- 24.01.14 13:12 Tomasz Stiller
- 24.01.14 13:17 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 13:18 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 13:25 Tomasz Stiller
- 24.01.14 13:24 Adam
- 24.01.14 13:27 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 13:31 Adam
- 24.01.14 13:34 Tomasz Stiller
- 24.01.14 13:34 Maciek
- 24.01.14 14:08 r...@k...pl
- 24.01.14 14:19 Tomasz Stiller
- 24.01.14 14:11 r...@k...pl
- 24.01.14 14:30 wchpikus
- 24.01.14 14:35 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław