-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Date: Fri, 24 Jan 2014 21:46:38 +0100
Organization: private
Lines: 23
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <5...@p...pl.invalid>
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
lbuf9n$vc0$29@dont-email.me> <lbugoj$vc0$31@dont-email.me> <8010245996.
20140124212503@pik-net.pl.invalid> <lbuin6$vc0$32@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: ip-37-109-52-107.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1390596399 20020 37.109.52.107 (24 Jan 2014 20:46:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jan 2014 20:46:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <lbuin6$vc0$32@dont-email.me>
X-Comment-To: Tomasz Stiller
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520973
[ ukryj nagłówki ]Hello Tomasz,
Friday, January 24, 2014, 9:33:42 PM, you wrote:
>> Nie da się - 25% obciążenia dotyczy mocy dostępnej na danych obrotach.
>> Nie znając charakterystyki mocy w funkcji obrotów nie wiemy nic. Zero
>> danych dotyczących silnika.
> Tam celowo nie ma mowy o mocy. 25% obciążenia to po prostu 25%
> obciążenia. Chodziło właśnie o to, żeby wykazać zależność sprawności
> względem obciążenia i prędkości obrotowej.
Ale my nie mówimy o jakimś tam stałym obciążeniu, nieopisanym czego
dotyczy, tylko o stałej mocy. I na wszystkich wykresach, na których
uwzględniono moc widać wyraźnie, że przy małych mocach spalanie rośnie
dla danej mocy z obrotami. i nie ma zmiłuj:
http://ecomodder.com/wiki/index.php/Brake_Specific_F
uel_Consumption_%28BSFC%29_Maps
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 21:47 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 22:32 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:38 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:43 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:49 Robert Rędziak
- 24.01.14 22:50 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 23:24 Michał Jankowski
- 24.01.14 23:25 RoMan Mandziejewicz
- 24.01.14 23:37 J.F.
- 24.01.14 23:40 anacron
- 25.01.14 00:37 J.F.
- 25.01.14 01:01 AZ
- 25.01.14 09:08 Cavallino
- 25.01.14 20:04 Artur Maśląg
- 26.01.14 15:45 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=