    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerem przez zebrę
    Date: Thu, 9 Aug 2012 17:03:21 +0200

    dyskusyjnych:56x4aepwj68d.z96jm8orzv06$....@4...n
    et...

    > Z tego o mowisz, to ewidentna, ale chyba inaczej niz myslisz :-)

    I tego właśnie chętnie bym się dowiedział.

    > Poza tym nie wiem czy bys sie doczekal - jest ranny, karetka, to bedzie
    > sprawa trwala.
    >
    > No i ... praca czy nie, miales ewidentny obowiazek zatrzymac sie i
    > udzielic
    > pomocy :-)

    Następny który lubi stawiać zarzuty bez znajomości faktów.

    Zatrzymałem się, zjechałem na chodnik, poczekałem aż zostanie wezwanie
    pogotowie, zostawiłem swój numer jako świadka gościom, którzy deklarowali że
    będą czekać na niebieskich i dopiero wtedy pojechałem dalej.
    Ewentualnej złamanej nogi poskładać jej nie byłem w stanie, kobita była
    przytomna, zorientowana, więc nic więcej nie byłem w stanie zrobić.