  • 1. Data: 2012-08-08 19:06:55
    Temat: Rowerem przez zebrę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Dzisiaj dane mi było z bliska oglądać skutki używania zebry jako drogi
    rowerowej.
    Pani która przejeżdżając zebrą przez jezdnię nawet nie zwolniła, ani się nie
    obejrzała, o zejściu z roweru rzecz jasna nie wspominając była bardzo
    zdziwiona że leży pod kołami busa i coś ją boli......

    Swoją drogą kierowca busa, który wcześniej ustąpił pieszym na zebrze i
    ruszył zaraz po nich, musiał być mocno za myślony, że jej nie zauważył, ja
    będąc za nim widziałem ją doskonale i tak się zastanawialiśmy dlaczego on
    rusza.
    A po chwili latające rowery i te sprawy....

    Szkoda, że spieszyłem się do pracy i nie miałem czasu poczekać na werdykt
    policji w tej sprawie, moim zdaniem sprawa ewidentna, ale kto tam wie co psy
    wymyślą...
    Miejsce akcji - Poznań, rondo Rataje, dziś rano.

  • 2. Data: 2012-08-08 19:46:10
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    Przez głupia pindę, facet może mieć problemy.
    Dla mnie rowerzysta na przejściu dla pieszych nie istnieje.
    na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo
    zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

  • 3. Data: 2012-08-08 19:51:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-08-08 19:46, Bartas_M5 pisze:

    > Dla mnie rowerzysta na przejściu dla pieszych nie istnieje.
    > na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo
    > zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

    Jesteś żywym przykładem dlaczego powinni przeprowadzać testy
    psychologiczne przed wydaniem prawa jazdy :/

  • 4. Data: 2012-08-08 20:30:47
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-08 19:06, Cavallino wrote:
> [...]
    > tam wie co psy wymyślą...
    > Miejsce akcji - Poznań, rondo Rataje, dziś rano.

    Hm - nie znam Poznania, ale google maps zeznają, że są tam światła. Więc
    wina będzie tego, co ciął na czerwonym.

    Shrek.

  • 5. Data: 2012-08-08 20:31:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-08-08 19:51, PlaMa pisze:

    > Jesteś żywym przykładem dlaczego powinni przeprowadzać testy
    > psychologiczne przed wydaniem prawa jazdy :/

    Albo przed udostępnieniem internetu. Trolli by nie było.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2012-08-08 20:32:54
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-08 20:30, Shrek wrote:

    > Hm - nie znam Poznania, ale google maps zeznają, że są tam światła. Więc
    > wina będzie tego, co ciął na czerwonym.

    Wróć...

    http://goo.gl/maps/zCKcv

    No to rzeczywiście ciekawe... IMHO jeśli to taki przypadek, to rowerzystki.

    Shrek.

  • 7. Data: 2012-08-08 20:33:24
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-08-08 19:46, Bartas_M5 wrote:
> [...]
    > na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo
    > zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

    Lecz się.

    Shrek.

  • 8. Data: 2012-08-08 20:49:43
    Od: "jerzy.n" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartas_M5" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na szczęście dla nich, jak do tej pory, zawsze zdążyli zahamować, albo
    > zakręcić szybciej tymi swoimi pedałkami i przeskoczyć na mm przed maską.

    Jeden taki przeskakiwał przez zebrę z kolesiem i rodzina świeczki pali w
    miejscu tragedii ...

  • 9. Data: 2012-08-08 21:04:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 08.08.2012 19:06, Cavallino pisze:
> [...]
    > bardzo zdziwiona że leży pod kołami busa i coś ją boli......
    >
    > Swoją drogą kierowca busa, który wcześniej ustąpił pieszym na zebrze
    bo piesi mieli pierwszeństwo na "zebrach"
    > ruszył zaraz po nich, musiał być mocno za myślony, że jej nie zauważył,
    może zauważył, ale skoro nie miała pierwszeństwa to pojechał....

    jaka jest szansa że jako "tubylec" dowiesz się i nam napiszesz jaki był
    finał sprawy?

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-08-08 21:24:40
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Shrek w <news:jvubcj$4om$2@inews.gazeta.pl>:

    > Wróć...
    > http://goo.gl/maps/zCKcv

    Trafiłeś, niestety google maja nieaktualne zdjecia:

    <http://epoznan.pl/news-news-34348-Rondo_Rataje_dost
    awczy_bus_potracil_rowerzystke>

    > No to rzeczywiście ciekawe... IMHO jeśli to taki przypadek, to rowerzystki.

    Jak widac tam stoi D-6b, czyli Cavalinno troszkę nakłamał

    --
    Tomasz Nycz