  • Data: 2012-08-13 12:41:00
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.08.2012 10:39, z wrote:

    > I ktoś kiedyś udowadniał że te nowe przepisy (rowerzysta ma
    > pierwszeństwo na przejeździe rowerowym i już!!! ) są mądre, logiczne,
    > tylko parę sztuk musi ucierpieć zanim się to dotrze ;-)
    Ale tu kierujący dał ciała na całej linii - miał znak, miał ludzi przy
    przejściu/przejeździe (i to z zielonym światłem), prawdopodobnie się
    zagapił i tyle - równie dobrze mógł puknąć pieszego.

    > Narzekamy na wykonanie a tu taki bubel prawny.
    Na tym rondzie, z tym że po drugiej stronie gdzie jest ładnie wymalowany
    przejazd, ze dwa razy w ciągu ostatnich 5 lat próbowano mnie rozjechać
    (sygnalizacja lubi się przełączać na migającą pomarańcz). Teraz
    przynajmniej ktoś przypomina kierowcą, że mają uważać na rowerzystę.

    Michoo