  • Data: 2019-02-07 20:15:14
    Temat: Re: Rozbilansowanie ogniw Li-Ion
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo odcina. Testowane. Ładowarka nie "łapała" ogniw, musiałem je
    >wyciągnąć,
    >obejść układ ochrony i dopiero wtedy zaczęły się ładować.

    Ale moze miales za bardzo rozladowane.

    Normalnie to powinna odciac dalsze rozladowywanie,
    ale pozwolic na ladowanie.

    Tylko sekcje musza byc jakos wyrownane, bo inaczej ladowanie szybko
    sie przerwie, po osiagnieciu granicznego napiecia na jednej sekcji.

    >BQ, tzn.?

    Uklady monitorujace z serii BQxxxx. Robil to kiedys Unitrode, a potem
    TI ich kupil.

    http://www.ti.com/power-management/battery-managemen
    t/protectors/overview.html

    Sa i balancery