  • Data: 2010-10-05 20:08:02
    Temat: Re: Rozmiar opon, a róznica cen.
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Paź, 16:39, "kml" <A...@g...lp> wrote:
    > Czasami myślę, że stare opony powinno sie oddawać
    > do utylizacji z przeciętym zbrojeniem bo ktoś nie kumaty dostanie "w dobrej
    > cenie, dobry stanie, malo jeżdzone" letnie gumy twarde jak skała :|

    Tu sie z Toba zgodze, 10 lat to z pewnoscia za duzo dla opony. Problem
    jednak w tym, ze nowsze opony trudno ocenic przed zalozeniem, bo wiele
    zalezy od tego jak byly przechowywane.

    Czesc kierowcow zmieniajac opony 2-3 razy na dekade i tak nie zauwazy
    roznicy miedzy "prawie nowymi" z allegro a swoimi starymi bez
    bieznika.

    --
    amos