  • 11. Data: 2011-08-04 23:30:23
    Temat: Re: Rozmiar opon sportowych
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-04 22:36, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Co to za toczydlo ktore tak przerazliwie pali kapcie?

    Lanos :D

    A na poważnie saab 9-3 2.0T, tam od razu przeraźliwie, normalnie, "z
    gazu" :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2011-08-04 23:56:37
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > Lanos :D
    >
    > A na powa?nie saab 9-3 2.0T, tam od razu przera?liwie, normalnie, "z
    > gazu" :P

    Dobra opona, antylift kit, amortyzator i tragedii byc nie powinno. Gaz
    ma w koncu wiecej niz 2 pozycje ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 13. Data: 2011-08-05 00:14:53
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-04 23:56, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Dobra opona, antylift kit, amortyzator i tragedii byc nie powinno. Gaz
    > ma w koncu wiecej niz 2 pozycje ;-)

    Owszem jeżdżąc cywilnie tak jak sie jeździ na co dzień nie ma problemu.
    Ale nie raz zdarza się przesadzić z gazem, Na mokrym to już w ogóle
    trzeba się pilnować. Ale bardziej mi chodzi właśnie o sportowe
    zastosowanie tego toczydła, ciekawi mnie ta cała otoczka wyścigów, nigdy
    nie startowałem :P

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2011-08-05 00:22:15
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 05.08.2011 Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał/a:
    > ma w koncu wiecej niz 2 pozycje ;-)
    >>

    > Owszem je?d??c cywilnie tak jak sie je?dzi na co dzie? nie ma problemu.
    > Ale nie raz zdarza si? przesadzi? z gazem, Na mokrym to ju? w ogóle
    > trzeba si? pilnowa?. Ale bardziej mi chodzi w?a?nie o sportowe
    > zastosowanie tego toczyd?a, ciekawi mnie ta ca?a otoczka wy?cigów, nigdy
    > nie startowa?em :P

    Mam troche mniej mocy (~165 KM, N/A) i nawet na mokrym mozna ciskach gaz do
    końca na prostej bez dramatu. Opona SZ90 + wspomniany antylift kit.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 15. Data: 2011-08-05 00:29:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-05 00:22, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Mam troche mniej mocy (~165 KM, N/A) i nawet na mokrym mozna ciskach gaz do
    > końca na prostej bez dramatu. Opona SZ90 + wspomniany antylift kit.

    To jakieś 100KM mniej i N/A czyli łagodny moment. Mi zdarza się że na
    3biegu przy wyprzedzaniu mignie kontrola trakcji. ;) Opony całkiem
    młode, amortyzatory i cały zawias nowiutki.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 16. Data: 2011-08-05 00:36:24
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-05 00:29, Lewis pisze:

    > 3biegu przy wyprzedzaniu mignie kontrola trakcji.

    Na suchym asfalcie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 17. Data: 2011-08-05 07:07:43
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > To jakie? 100KM mniej i N/A czyli ?agodny moment. Mi zdarza si? ?e na
    > 3biegu przy wyprzedzaniu mignie kontrola trakcji. ;) Opony ca?kiem
    > m?ode, amortyzatory i ca?y zawias nowiutki.

    No to wszystko jasne ;-) Moment faktycznie nie wielki i plaski, jakies
    niecale 200 Nm. No i myslalem, ze ten 9-3 to raczej okolice 200 a nie
    250 ;-)

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 18. Data: 2011-08-05 22:26:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-05 07:07, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > No to wszystko jasne ;-) Moment faktycznie nie wielki i plaski, jakies
    > niecale 200 Nm. No i myslalem, ze ten 9-3 to raczej okolice 200 a nie
    > 250 ;-)

    Z fabryki wyjechał z mocą 205KM teraz ma około 270KM i 410Nm. ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis