eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozrusznik i spadek napięcia. › Re: Rozrusznik i spadek napięcia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozrusznik i spadek napięcia.
    Date: Tue, 03 Jul 2012 10:33:48 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 10
    Message-ID: <jsuapc$a4q$1@news2.ipartners.pl>
    References: <jspq1r$gem$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1341304428 10394 157.25.157.219 (3 Jul 2012 08:33:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Jul 2012 08:33:48 GMT
    In-Reply-To: <jspq1r$gem$1@news.vectranet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2457658
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-07-01 17:23, kaszlak pisze:
    > Wyjąłem z samochodu rozrusznik, bo są problemy przy odpalaniu.
    > Podłączyłem grubymi kablami rozruchowymi sam rozrusznik do sprawnego akumulatora i
    mam spadek napięcia nawet do 7V,

    Na klemach sprawnego akumulatora? To oznaczałoby prądy rzędu 100-200A (albo i lepiej
    zależy jaki aku).

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: