  • 21. Data: 2007-03-19 16:27:01
    Temat: Re: Ruskie wychodzą?
    Od: "Niko Bałazy" <n...@l...pl>

    "zeluq" <z...@U...com> napisał(a):

    > Dialog zostal juz oddluzony i nawet ma wyniki dodatnie. Co oczysicie nie
    >
    > znaczy, ze KGHM nie chce go sprzedac. Wiec nie sadze, ze KGHM bedzie
    > chcialo
    > przejmowac cokolwiek nowego.
    >
    > --
    > zeluq

    Daialog będzie podążał raczej w kierunku centralnego operatora razem z tkt
    i exatelem.

    Ale może ATMAN będzie zainteresowany GTSem?

  • 22. Data: 2007-03-19 16:34:25
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Ale może ATMAN będzie zainteresowany GTSem?

    i to by było całkiem ciekawe przynajmniej z mojego punktu widzenia...
    Tyle że nie wiem na ile to realne - chociaż skoro GTS łyknął Energisa...

    Marcin

  • 23. Data: 2007-03-19 16:35:17
    Od: "Maciej Jan Broniarz" <g...@g...net>

    19-03-07, Niko Bałazy <n...@l...pl> napisał(a):
    > "zeluq" <z...@U...com> napisał(a):

    > Daialog będzie podążał raczej w kierunku centralnego operatora razem z tkt
    > i exatelem.
    >
    > Ale może ATMAN będzie zainteresowany GTSem?

    Jak bardzo zainteresowany ?

    gausus
    --
    [ -----< Maciej Jan Broniarz || g...@g...net >------ ]
    | Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |

  • 24. Data: 2007-03-19 17:19:43
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 19 Mar 2007 17:35:17 +0100, Maciej Jan Broniarz wrote:

> [...]

    Dekalog będzie podążał raczej w kierunku cmentarnego operatora :>

    fajnie mi się skojarzyło :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 25. Data: 2007-03-19 17:31:40
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Zwojego czasu TDC Internet zostało kupione przez netie za 1000 Eur.

    Zapominasz, ze za 1000 EUR, ale z dlugami, a to calkiem inaczej brzmi.

  • 26. Data: 2007-03-19 17:54:38
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 19.03.2007 ttt <t...@n...pl> napisał/a:

    > Zapominasz, ze za 1000 EUR, ale z dlugami, a to calkiem inaczej brzmi.

    A rzad wielkosci zna ktos moze ?

    --
    Asterisk + SS7, IPTV - kompletne sprawdzone rozwiązania

  • 27. Data: 2007-03-19 18:13:40
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > A rzad wielkosci zna ktos moze ?

    Chodzi Ci o to, jakie to byly dlugi? Jesli o to - to bardzo duze.

  • 28. Data: 2007-03-19 18:17:10
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Mon, 19 Mar 2007 18:31:40 +0100, ttt napisał:

    > Zapominasz, ze za 1000 EUR, ale z dlugami, a to calkiem inaczej brzmi.

    Nie zapominam, pamiętam doskonale - było tego ~2mln

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 29. Data: 2007-03-19 23:17:20
    Od: wer <b...@n...pl>

    Maciej Jan Broniarz napisał(a):

    > Jak bardzo zainteresowany ?

    W tej chwili ATMAN jest zainteresowany raczej CDP. AC-X był wstępem do
    wspólnej sieci. Raczej sądze, że kupi to jakiś koncern międzynarodowy.
    GTS to nie tylko Polska. Nie zdziwiłbym się jakby jakiś operator
    niemiecki lub brytyjski chciał w ten sposób mocno wejść na rynek. Raczej
    nie wchodzi w rachubę zakup samego GTS Energis, ale wszystkich GTS w
    naszym regionie, co znacznie podwyższa cenę. Z Polski raczej nie widzę
    firm, które by mogły to zrobić. Netia zaangażowana w Play, TPSA ma
    gdzieś to, poza tym klienci GTS szybko by zniknęli, są często w GTS,
    żeby nie być w TPSA. Chyba, że jakiś fundusz inwestycyjny, ale to musi
    być duży fundusz. Więc raczej pozostaje ktoś z zagranicy.

    wer

  • 30. Data: 2007-03-20 00:48:15
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Verox <a...@b...veroxsystems.com> wrote:

    > Nie zapominam, pamiętam doskonale - było tego ~2mln
    PLN? ;) Phi, tyle przeciętny prezes w takiej firmie zarabia w rok...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki