  • 31. Data: 2011-01-04 12:13:26
    Temat: Re: Rusza TVP1 HD - od stycznia w "n"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-04 12:35, Cavallino pisze:
    > Jego zawartość nie zasługuje na zapłacenie choćby złotówki co miesiąc.

    nie rozumiem, to po co ta dyskusja na ten temat
    z Twojej strony?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 32. Data: 2011-01-04 12:15:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie rozumiem, to po co ta dyskusja na ten temat
    > z Twojej strony?

    Liczę że TVP1 HD będzie gdzieś gratis.
    Co do TVP HD straciłem nadzieję, po trzech wyłączeniach tego kanału na
    dvb-t.

  • 33. Data: 2011-01-04 12:28:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-04 13:15, Cavallino pisze:
    > Liczę że TVP1 HD będzie gdzieś gratis.
    > Co do TVP HD straciłem nadzieję, po trzech wyłączeniach tego kanału na
    > dvb-t.

    a to dobre :-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 34. Data: 2011-01-05 12:55:16
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a)

    > Te durnowate seriale typu "Klan" czy "M jak Masturbacja" pewnie są
    > produkowane w HD.

    Czyli to jest kilka godzin/tydzień. Czy to usprawiedliwia powstanie
    kanału?

    --
    Tomek

  • 35. Data: 2011-01-05 15:27:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jan 2011 12:55:16 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    >Czyli to jest kilka godzin/tydzień. Czy to usprawiedliwia powstanie
    >kanału?

    Za cudze pieniądze mogą sobie pozwolić na takie fanaberie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2011-01-05 15:28:53
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-01-05 13:55, Tomek Kańka pisze:

    > Czyli to jest kilka godzin/tydzień. Czy to usprawiedliwia powstanie
    > kanału?

    A co ma "usprawiedliwiać" powstanie nowego kanału?

  • 37. Data: 2011-01-05 15:56:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2011 13:15:50 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Liczę że TVP1 HD będzie gdzieś gratis.

    Jak TVP uruchomi swoją własną platformę ;))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2011-01-06 11:22:32
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...one.pl> napisał(a)

    > A co ma "usprawiedliwiać" powstanie nowego kanału?

    Biznesplan w przypadku przedsięwzięcia komercyjnego, "potrzeba
    społeczna" (czy jak to nazwać) w przypadku tzw. "misji".

    --
    Tomek

  • 39. Data: 2011-01-06 11:31:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.01.2011 12:22, Tomek Kańka pisze:
    > Maciej Bebenek (news.onet.pl)<m...@t...one.pl> napisał(a)

    > Biznesplan w przypadku przedsięwzięcia komercyjnego, "potrzeba
    > społeczna" (czy jak to nazwać) w przypadku tzw. "misji".

    a gdzie tu "misja"?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 40. Data: 2011-01-06 14:48:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-01-06 12:22, Tomek Kańka pisze:
    > Maciej Bebenek (news.onet.pl)<m...@t...one.pl> napisał(a)

    > Biznesplan w przypadku przedsięwzięcia komercyjnego, "potrzeba
    > społeczna" (czy jak to nazwać) w przypadku tzw. "misji".

    Tworzenie zapotrzebowania społecznego, nazywane w biznesie tworzeniem
    popytu. Dopóki podstawowe programy nie będą nadawane w HD, dopóty klient
    nie odczuwa potrzeby posiadania telewizora HD. Masz najlepszy przykład z
    tunerami DVB-T: dwa lata temu trudno było znaleźć na rynku sprzęt w
    przystępnej cenie z tunerem cyfrowym, teraz to norma.
    Dokładnie tak samo było z innymi nowinkami.