  • 1. Data: 2014-03-11 14:05:44
    Temat: Rzegot spod lampy
    Od: Prawy <r...@g...com>

    W motorze pojawił sie rzegot który wzmacnia sie po zapaleniu silnika.

    Zgrubnie zidentyfikowałem lokalizacje źródła rzegotu. Literatura milczy n/t metod
    które znajdują tu zastosowanie. Nagrywałem nawet rzegot na dyktafon ale brakowało
    adekwatnych aplikacji do szukania co rzegocze na smartfona. Z pomocą dopiero przyszła
    mi metoda na ucho.

    Tak wiec rzegot idzie spod lampy, trudno to jakoś bardziej precyzyjnie określić bez
    użycia narzędzi pomiarowych.

    I teraz sedno sprawy, nie interesuja mnie żadne teorie, jakie sa praktyczne metody
    eliminowania rzegotu w motocyklach?

  • 2. Data: 2014-03-11 14:20:41
    Temat: Re: Rzegot spod lampy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-11, Prawy <r...@g...com> wrote:

> [...]
    użycia narzędzi pomiarowych.

    > I teraz sedno sprawy, nie interesuja mnie żadne teorie, jakie sa praktyczne metody

    A co to kurwa jest rzegot??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-03-11 14:39:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Prawy <r...@g...com> wrote:

    > I teraz sedno sprawy, nie interesuja mnie żadne teorie, jakie sa
    > praktyczne metody eliminowania rzegotu w motocyklach?

    Musisz zanurzyć motocykl w oleju. U mnie pomogło.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2014-03-11 14:40:53
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > A co to kurwa jest rzegot??

    No jak rzęgota... rzęgocze...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2014-03-11 17:16:55
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Tue, 11 Mar 2014 14:20:41 +0100, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > A co to kurwa jest rzegot??

    Myślę że to takie grldgrldgrld.

    Chociaż może być również rgtrgtrgt. Trudno powiedzieć. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 6. Data: 2014-03-11 17:56:54
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Prawy" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

[...]

    Po wymianie żarówki nie zostawiaj starej w lampie.

    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2014-03-11 19:01:45
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Prawy" napisał

    > I teraz sedno sprawy, nie interesuja mnie żadne teorie, jakie sa
    > praktyczne metody eliminowania rzegotu w motocyklach?

    Siedzi w lampie rzekotka drzewna. Idzie wiosna, to się obudziła i
    zaczęła rzegotać. Wypędź ją w cholerę i po kłopocie.

    --
    Hinek

  • 8. Data: 2014-03-11 20:44:51
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po wymianie żarówki nie zostawiaj starej w lampie.

    Chyba nie to. Rzegot "spod" lampy a nie z lampy.
    Stara została by "w" lampie :-)

    Szymon

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 9. Data: 2014-03-12 13:52:53
    Od: Prawy <r...@g...com>

    me metody likwidacji rzegotania

    -metode zwiazywania na drut albo opaskami samozaciskowymi,
    -metode na klina(tzn klinowanie wyluzowanych elmentów),
    -metoda dokrecania sruby,
    -i metoda na stuntera polegajaca na odkreceniu i wymontowaniu luzyjacych sie
    komponentow

  • 10. Data: 2014-03-12 16:28:36
    Od: zarafiq <d...@g...com>

    On Tuesday, 11 March 2014 13:05:44 UTC, Prawy wrote:

    > I teraz sedno sprawy, nie interesuja mnie żadne teorie, jakie sa praktyczne
    > metody eliminowania rzegotu w motocyklach?

    Musisz brombrać.

    BPNMSP :)

    Pozdrawiam,
    zarafiq