eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySAAB 9-3 I › Re: SAAB 9-3 I
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: SAAB 9-3 I
    Date: Sun, 03 Aug 2014 10:51:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <lrkt6f$alh$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lrjkbu$f32$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-109-243-136-163.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1407055887 10929 109.243.136.163 (3 Aug 2014 08:51:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Aug 2014 08:51:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <lrjkbu$f32$1@usenet.news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540687
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-02 23:14, mk pisze:
    > Witam
    > Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
    > najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
    > Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w
    > stanie do jazdy.
    >


    Odpuść sobie wersje N/A będziesz płakać po pewnym czasie.
    Palą więcej niż prawie 2x mocniejsze od nich turbo i tracisz to co w
    saabie jest najlepsze ;)

    Co do uczciwego handlarza to nie ma kogoś takiego. Szukaj na forach
    klubowych, czasami trafia się sztuka którą sprzedaje saabowiec.

    Jeszcze odnośnie samego modelu, poszukaj lepiej 9-5, znacznie
    wygodniejszy i lepiej wykonany niż 9-3 i ma mniej problemów z korozją.

    Silniki w 9-3 w zasadzie były 4. B204i/B234i - wolnossak 2.0 i 2.3, B204
    turbo - starsza konstrukcja, wytrzymała, znosząca duże moce oraz B205 -
    nowszy uekologiczniony i odchudzony cierpiący na zacierające się panewki
    z powodu zasyfionej misy i smoka, gównianej odmy. Konstrukcyjnie sam
    słupek nie miał większych różnic przy podziale na moce.

    9-5 silniki 2.
    B205 jak wyżej, oraz B235turbo - 2.3l też "eko" standardowo odma i smok,
    do tego problemy z ubogą mieszanką - zwłaszcza wersje aero 250KM przez
    co często są do kupienia z dziurą w bloku.

    Po zakupie któregokolwiek podstawowa rzecz to zdjęcie misy,
    wyczyszczenie jej, sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych,
    sprawdzenie stanu pompy oleju i zaworka nadmiarowego oraz wymiana odmy
    na OCT.

    To z grubsza tyle :)


    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: