-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: SAAB 9-3 I
Date: Sun, 03 Aug 2014 10:51:25 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <lrkt6f$alh$1@node1.news.atman.pl>
References: <lrjkbu$f32$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: user-109-243-136-163.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1407055887 10929 109.243.136.163 (3 Aug 2014 08:51:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Aug 2014 08:51:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <lrjkbu$f32$1@usenet.news.interia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540687
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-02 23:14, mk pisze:
> Witam
> Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
> najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
> Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w
> stanie do jazdy.
>
Odpuść sobie wersje N/A będziesz płakać po pewnym czasie.
Palą więcej niż prawie 2x mocniejsze od nich turbo i tracisz to co w
saabie jest najlepsze ;)
Co do uczciwego handlarza to nie ma kogoś takiego. Szukaj na forach
klubowych, czasami trafia się sztuka którą sprzedaje saabowiec.
Jeszcze odnośnie samego modelu, poszukaj lepiej 9-5, znacznie
wygodniejszy i lepiej wykonany niż 9-3 i ma mniej problemów z korozją.
Silniki w 9-3 w zasadzie były 4. B204i/B234i - wolnossak 2.0 i 2.3, B204
turbo - starsza konstrukcja, wytrzymała, znosząca duże moce oraz B205 -
nowszy uekologiczniony i odchudzony cierpiący na zacierające się panewki
z powodu zasyfionej misy i smoka, gównianej odmy. Konstrukcyjnie sam
słupek nie miał większych różnic przy podziale na moce.
9-5 silniki 2.
B205 jak wyżej, oraz B235turbo - 2.3l też "eko" standardowo odma i smok,
do tego problemy z ubogą mieszanką - zwłaszcza wersje aero 250KM przez
co często są do kupienia z dziurą w bloku.
Po zakupie któregokolwiek podstawowa rzecz to zdjęcie misy,
wyczyszczenie jej, sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych,
sprawdzenie stanu pompy oleju i zaworka nadmiarowego oraz wymiana odmy
na OCT.
To z grubsza tyle :)
--
Pozdrawiam
Lewis
Najnowsze wątki z tej grupy
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- Re: czyszczenie Cepiku
- malowanie samochodu
- News from Poland
- Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- Co to za kabelek się dynda?
- czarny punkt - Małdyty
- Protesters attempt to storm Tesla's factory in Germany
- przydałaby się grupa o wszystkim
- Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
- korki prawie takie same
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- 2024-06-12 szukanie żony
- 2024-06-12 Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- 2024-06-12 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-12 bezpiecznik DC
- 2024-06-12 zasilanie fleksy z samochodu
- 2024-06-12 Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- 2024-06-13 dostałem sms
- 2024-06-13 Łomża => ERP Implementer <=
- 2024-06-13 Katowice => Administrator IT - Virtualization and Containerization <=
- 2024-06-13 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-06-13 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-13 Warszawa => Key Account Manager <=