  • 1. Data: 2014-08-02 23:14:41
    Temat: SAAB 9-3 I
    Od: mk <m...@i...pl>

    Witam
    Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
    najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
    Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w
    stanie do jazdy.

    Pzdr
    MK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-08-03 09:18:44
    Temat: Re: SAAB 9-3 I
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam
    > Zakochany jestem w Sabince Saab 9-3 I w benzynie, niekoniecznie z
    > najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
    > Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera

    A co to jest wierzytelny dealer?

  • 3. Data: 2014-08-03 10:51:25
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-02 23:14, mk pisze:
> [...]
    > najmocniejszymi silnikami, mogą być tez te 130 konne.
    > Poszukuję dobrego/wierzytelnego sprzedawcy/dealera aby zakupić autko w

    Odpuść sobie wersje N/A będziesz płakać po pewnym czasie.
    Palą więcej niż prawie 2x mocniejsze od nich turbo i tracisz to co w
    saabie jest najlepsze ;)

    Co do uczciwego handlarza to nie ma kogoś takiego. Szukaj na forach
    klubowych, czasami trafia się sztuka którą sprzedaje saabowiec.

    Jeszcze odnośnie samego modelu, poszukaj lepiej 9-5, znacznie
    wygodniejszy i lepiej wykonany niż 9-3 i ma mniej problemów z korozją.

    Silniki w 9-3 w zasadzie były 4. B204i/B234i - wolnossak 2.0 i 2.3, B204
    turbo - starsza konstrukcja, wytrzymała, znosząca duże moce oraz B205 -
    nowszy uekologiczniony i odchudzony cierpiący na zacierające się panewki
    z powodu zasyfionej misy i smoka, gównianej odmy. Konstrukcyjnie sam
    słupek nie miał większych różnic przy podziale na moce.

    9-5 silniki 2.
    B205 jak wyżej, oraz B235turbo - 2.3l też "eko" standardowo odma i smok,
    do tego problemy z ubogą mieszanką - zwłaszcza wersje aero 250KM przez
    co często są do kupienia z dziurą w bloku.

    Po zakupie któregokolwiek podstawowa rzecz to zdjęcie misy,
    wyczyszczenie jej, sprawdzenie panewek korbowodowych i głównych,
    sprawdzenie stanu pompy oleju i zaworka nadmiarowego oraz wymiana odmy
    na OCT.

    To z grubsza tyle :)

    Lewis