  • 1. Data: 2012-10-15 20:20:09
    Temat: Samsung B2710 vs C3350
    Od: ":D@w!d J@$" <xwindowsmen{wieszCOzTYMzrobic}@gmail.com>

    Witam.
    Ciężka praca to i odporny telefon postanowiłem sobie znaleźć.
    Zastanawiam się nad tymi dwoma modelami z przewagą dla 2710. Jakiś
    jeszcze model warty uwagi przegapiłem? Nokia 6300? Róże ficzery-pierdoły
    mnie nie interesują.

    - wytrzymały telefon (żeby jako tako się nie "rysowała" obudowa)
    - wytrzymała bateria
    - brak dotykowego ekranu
    - dokładne klawisze
    - niezawodny/szybki
    - radio (żeby działało bez podłączenia słuchawek)
    - jakby jeszcze wbijał gwoździe, byłoby idealnie :)

    Dobrze wybrałem?

  • 2. Data: 2012-12-30 17:36:54
    Temat: Re: Samsung B2710 vs C3350
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <507c53d2$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>,
    ":D@w!d J@$" <xwindowsmen{wieszCOzTYMzrobic}@gmail.com> wrote:

> [...]
    > - niezawodny/szybki
    > - radio (żeby działało bez podłączenia słuchawek)
    > - jakby jeszcze wbijał gwoździe, byłoby idealnie :)

    A co wybrales?
    Bo jesli C3350 to dobrze. W B2710 radio wymaga podlaczenia sluchawek.
    Za to C3350 nie ma GPS.
    --
    TA