  • 1. Data: 2011-07-30 15:57:39
    Temat: Samsung LE32C650
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Kupiłem Tv Samsung LE32C650 i martwią mnie 2 sprawy:

    podlaczenie z PC jest realizawane przez DLNZ. W komputerze uruchomiłem
    specjalny program aby udostepnic pewne zasoby.
    Nakazałem mu udostepnienie katalogu z filmami, komp pomielił 10-20 minut,
    wytzucil jakiśdziwny wbłąd i katalogu nie udostepnił.
    No to wrzuciłem do katalogu tylko 5 filmów i udostepniłem to się udało,
    ale trwało to jakies 2-3 minut.
    Pytanie:
    - czy po wgraniu kazdego nowego filmu trzeba przeprowadzac proces
    udostepniania od nowa? Czy nie da się tego zrobić po standardowym LAN-ie -
    tak zeby dostepne były wszystkie aktualne zasoby z danego katalogu?

    Pytanie drugie - odtwarzanie filmó z napisami z pl znakami skutkuje
    widokiem krzaczaków zamiast pl-znaków.
    Można to jakos poprawić?

    Bo na razie wychodzi mi, ze lepiej było kupić TV bez zadnych bajerów typu
    siec itp a d o tego dokupic jakis fajny sieciowy odtwarzacz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 2. Data: 2011-07-30 21:07:59
    Temat: Re: Samsung LE32C650
    Od: Dedektyf <p...@g...pl>

    W dniu 2011-07-30 17:57, Budzik pisze:

    > Pytanie drugie - odtwarzanie filmó z napisami z pl znakami skutkuje
    > widokiem krzaczaków zamiast pl-znaków.
    > Można to jakos poprawić?

    tak, przypomniec sobie o google - znajdziesz 1000 odpowiedzi ...w 2 sek.

    napisy: srt

    > Bo na razie wychodzi mi, ze lepiej było kupić TV bez zadnych bajerów typu
    > siec itp a d o tego dokupic jakis fajny sieciowy odtwarzacz...

    I tez byś miał problemy z obsługą ...

  • 3. Data: 2011-07-31 10:49:51
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-07-30 23:07, Dedektyf pisze:

    > tak, przypomniec sobie o google - znajdziesz 1000 odpowiedzi ...w 2 sek.
    >
    > napisy: srt

    txt doskonale wyswietla seria C650. Wystarczy strona kodowa odpowiednia
    w ustawieniach.

  • 4. Data: 2011-08-01 05:49:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@M...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > txt doskonale wyswietla seria C650. Wystarczy strona kodowa odpowiednia
    > w ustawieniach.

    dzięki, zaraz poszukam w ustawieniach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 5. Data: 2011-08-01 05:49:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > tak, przypomniec sobie o google - znajdziesz 1000 odpowiedzi ...w 2
    > sek.
    >
    > napisy: srt

    ok, dzięki, zawsze to jakies rozwiazanie.
    własnie właczyłem sobie MASh i dodatkowo napisy rozjezdzaja sie z obrazem
    (a sa na pewno dobrze zsynchronizowane) - moze to tez rozwiaze srt.

    > I tez byś miał problemy z obsługą ...

    ta, jasne.
    Obecnie działam na wiwie hd-100 (nie sieciowy ale jednak odtwarzacz) i
    problemów nie zauwazyłem.
    U znajomego widziałem jakiegos play cos tam i równiez bez problemów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 6. Data: 2011-08-01 05:49:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
> [...]

    > udostepniania od nowa? Czy nie da się tego zrobić po standardowym
    > LAN-ie - tak zeby dostepne były wszystkie aktualne zasoby z danego

    i jeszcze ciekawostka - proces wiselinkpro odpowiadajacy za postawienie
    serwera dlna zajmuje 200MB RAM... Nieźle...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 7. Data: 2011-08-01 05:57:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > dzięki, zaraz poszukam w ustawieniach.

    mówisz o ustawieniach telewizora?
    Nigdzie nie widzę takiej opcji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 8. Data: 2011-08-01 11:42:54
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    >i jeszcze ciekawostka - proces wiselinkpro odpowiadajacy za postawienie
    >serwera dlna zajmuje 200MB RAM... Nieźle...

    Bo uzywasz badziewia samsungowego. To po pierwsze.
    Po drugie DLNA to syf sam w sobie, wiec cudow nawet
    na innych serwerach nie bedzie. Co do rozjezdzania
    sie napisow z filmem - jesli uzywasz plikow txt, to
    w pierwszej linii musisz dopisac:

    {1}{1} 25.00

    (gdzie 25 to ilosc klatek na sekunde
    - ustawiasz zgodnie z tym, ile gilm ma rzeczywiscie).
    W ten sposob telewizor bedzie wiedzial, z jaka predkoscia
    jest zakodowany film i odpowiednio bedzie dopasowywal
    automatycznie napisy.

    Alternattywnie uzywasz plikow srt i tez bedzie ok.

  • 9. Data: 2011-08-02 06:57:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Bo uzywasz badziewia samsungowego. To po pierwsze.
    > Po drugie DLNA to syf sam w sobie, wiec cudow nawet
    > na innych serwerach nie bedzie.

    musze kiedys usiasc i poczytac, jak wlaczyc dostep via LAN

> [...]
    > jest zakodowany film i odpowiednio bedzie dopasowywal
    > automatycznie napisy.
    >
    > Alternattywnie uzywasz plikow srt i tez bedzie ok.

    akurat na synchronizacji znam siębardzo dobrze, próbowałem napisy dostsować
    do wymagań formatu wlasnie przez dodanie fps (w moim filmie 29.970) i
    niestety efekt ten sam - napisy się rozjezdzają.
    Musze spróbować srt ale to już nie dziś.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 10. Data: 2011-08-02 08:14:04
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-08-01 07:57, Budzik pisze:

    > mówisz o ustawieniach telewizora?
    > Nigdzie nie widzę takiej opcji.

    Niestety nie powiem teraz gdzie to jest bo nie mam pod reka tv. W kazdym
    razie po kupnie tez mialem problem , znalazlem podpowiedz gdzies na
    forum hdtv i zmienilem strone kodowa na srodkowoeuropejska i zaczela
    banglac.