eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySaxo 1.1Pb lub 1.5ON › Re: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Saxo 1.1Pb lub 1.5ON
    Date: Tue, 29 Jun 2010 07:15:46 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <i0bvi5$gov$1@news.onet.pl>
    References: <i0av02$ltp$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277788549 17183 213.17.193.243 (29 Jun 2010 05:15:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 05:15:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293008
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Daniel Kubiak" <d...@i...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i0av02$ltp$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Upatrzyłem sobie dość niedrogie (w granicach 6-7k pln) autko - Citroena
    > Saxo (nowsza wersja, po 1999 roku). Pod uwagę biorę dwie możliwości
    > odnośnie silnika 1.1 benzyna (ponoć oszczędny i dość zrywny) oraz diesla
    > 1.5 (ponoć jeszcze bardziej oszczędny). Może ktoś z Szanownych
    > Grupowiczów miał do czynienia z tym autem i może coś powiedzieć na jego
    > temat, jakieś wady i zalety. Na co zwracać uwagę i czy jest sens takie
    > auto nabyć? W sieci wyczytałem tyle, że hamulce i zawieszenie są
    > wrażliwe na nasze drogi, poza tym same pochwały. Jakie są orientacyjne
    > koszty napraw eksploatacyjnych?
    >
    Miałem poprzednika AX z silnikiem 1.5 D. Silnik MZ fajny, nieźle jechał z
    zapalaniem żadnego problemu byleby świece miał sprawne a na niesprawnych 2
    też palił tylko gorzej. Przy ok 250 tys (licznikowych bo dokładnie nie
    wiadomo) poleciała pompa wtryskowa Lukas do której każdy podchodzi jak do
    jeża. Okazało sie że do wymiany w niej było łożysko (zwykłe kulkowe za
    grosze). Po wymianie dalej chodził ok. Z droższych spraw to jeszcze poszła
    tylna belka ale dopiero przy 300 tys. Naprawa 660 zł - w znanym już Antalex.
    Z wad Saxo dodałbym napewno to http://www.youtube.com/watch?v=M3FdnWU5ecg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: