    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ścieżki rowerowe w centrach miast to bzdura
    Date: Tue, 07 Jul 2015 17:56:46 +0200

    On 2015-07-07 14:28, re wrote:

    > Czyli problem nie w tym, że się nie da, tylko braku infrastruktury.
    > ---
    > No tak, można wybudować wielopiętrowe parkingi dla samochodów jeśli jest
    > tak duże zapotrzebowanie na parkowanie. Jest ?

    No to buduj;) Już ci pisałem - na pracownik przypada jakieś 9 metrów, na
    jego brykę dwa razy tyle:P Rozumiem, że zbudujesz wielopoziomowy parking
    dwa razy głębszy niż biurowiec wysoki. Zwłaszca pod istniejącą zabudową
    w centrum, żeby byc w temacie wątku;)

    > Pocieszę cię, że znalezienie miejsca do zaparkowania rowerów to pikuś w
    > porównaniu z zaparkowaniem samochodu.
    > ---
    > Tak ? To czemu stojak do parkowania roweru jest jeden na kilka rowerów a
    > obok parking na 200 aut ?

    Hmm - to skoro jest 1 rower i 200 samochodów, to gdzie łatwiej znaźć
    miejsce do zaparkowania? :P

    > Zwłaszza w centrum.
    > ---
    > Jasne, przeprowadzamy się we wrześniu na główną ulicę, i znowu będzie
    > parking darmowy.
    >
    > Oczywiście to nie jest całkiem reprezentatywne no ale akurat tak jest.

    A jakie miasto?

    > No to kondycję masz tragiczną, albo po prostu nie potrafisz się
    > powstrzymać od zapierdalania, nawet na rowerze;)
    > ---
    > Po prostu nie zrozumiałeś
    >
    > Do pracy mam z górki i mogę zapierdalać nawet na rowerze i dojeżdżam
    > raczej suchy, ale jak z pracy wracam to tam, gdzie miałem z górki, mam
    > pod górkę i docieram mokry. Więc wystarczyłoby by było odwrotnie tj bym
    > miał do pracy pod górkę a z pracy z górki by taki dojazd był bardzo mało
    > praktyczny.

    Ale nie jest.

    Shrek.