    Subject: Re: Segment A dla faceta
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Killer2 <o...@o...com>
    Date: Mon, 15 Feb 2016 18:02:42 +0100

    > A nie lepiej cos z segmentu C/D ? :-)
    >
    > J.

    NIE, dużych samochodów jest pełno, w garażu mam ciasno i przy
    samochodzie długości 4m lub więcej nie wszedł by motorek oraz inne sprzęty

    poza tym nie mam takiej potrzeby, 90% to miasto 1 osoba

    btw wszystkie samochody które kiedyś były OK się rozrosły, dawna korsa
    dzisiaj jest za duża, dawne punto to samo