  • 1. Data: 2016-02-14 17:36:41
    Temat: Segment A dla faceta
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    Nowy mały segment A mieszczuch na sporadyczne wyjazdy za miasto, dla
    faceta co kupić?

    Myślałem o Karl OPEL, bo najładniejszy, ale priorytet 3drzwi więc po
    głowie chodzi citigo.

  • 2. Data: 2016-02-14 19:00:32
    Temat: Re: Segment A dla faceta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Killer2 o...@o...com ...

    > Myślałem o Karl OPEL, bo najładniejszy, ale priorytet 3drzwi więc po
    > głowie chodzi citigo.

    Znaczy chcesz 3 drzwi? Po co?

  • 3. Data: 2016-02-14 19:12:18
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    W dniu 2016-02-14 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Killer2 o...@o...com ...

    > Znaczy chcesz 3 drzwi? Po co?

    żeby nie chodzić w kółko samochodu i sprawdzać czy 3 drzwi się zamknęły

  • 4. Data: 2016-02-14 19:15:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-02-14 o 19:12, Killer2 pisze:

    > żeby nie chodzić w kółko samochodu i sprawdzać czy 3 drzwi się zamknęły

    A przy więcej-drzwiowym jest więcej chodzenia?

  • 5. Data: 2016-02-14 19:18:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.02.2016 o 19:12, Killer2 pisze:

    > żeby nie chodzić w kółko samochodu i sprawdzać czy 3 drzwi się zamknęły

    Co Ty za auto chcesz kupić, żeby nie miało centralnego zamka?

  • 6. Data: 2016-02-14 19:22:26
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    W dniu 2016-02-14 o 19:18, Cavallino pisze:

    > Co Ty za auto chcesz kupić, żeby nie miało centralnego zamka?

    centralny może nawalić miałem tak

  • 7. Data: 2016-02-14 19:25:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.02.2016 o 19:22, Killer2 pisze:

    > centralny może nawalić

    I z tego powodu chcesz przez następne 10 lat sprawdzać każdorazowo
    wszystkie drzwi samochodu>
    Bez żartów, to tylko tani dupowóz, życia szkoda na coś takiego.....
    Jak się boisz to ubezpiecz.

  • 8. Data: 2016-02-14 19:39:37
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    > I z tego powodu chcesz przez następne 10 lat sprawdzać każdorazowo
    > wszystkie drzwi samochodu>
    > Bez żartów, to tylko tani dupowóz, życia szkoda na coś takiego.....
    > Jak się boisz to ubezpiecz.

    przez zakładane 6 lat użytkowania tylne drzwi nie będą ANI razu
    otwierane więc po co mi one

  • 9. Data: 2016-02-14 20:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Killer2 o...@o...com ...

    > żeby nie chodzić w kółko samochodu i sprawdzać czy 3 drzwi się zamknęły

    He?
    W nowych autkach jak ktorej drzwi sa niedomniete to przeciez centralny
    zamek da ci o tym znac.

  • 10. Data: 2016-02-14 20:32:44
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-02-14 o 19:39, Killer2 pisze:

    > przez zakładane 6 lat użytkowania tylne drzwi nie będą ANI razu
    > otwierane więc po co mi one

    To może od razu kupić citigo w wersji VAN? Przynajmniej bagażnik będzie :)
    Jeżdżę takim z 3 cylindrowym 60km silnikiem benzynowym. Jakoś to się
    toczy(nie ma turbo) ale do miasta wystarczy, pali śmiesznie mało
    (średnio 6l/100 jazda po mieście, w trasie potrafi zejść do 5l - ale to
    wskazania komputera), o dziwo tak do 120km/h nie jest jakoś w środku
    głośno (wcześniej jeździłem corsą C i przy 90km/h już silnik miał 3000
    obrotów/min więc powyżej można już było wyłączyć radio)