eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySeicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku › Re: Seicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Wycior" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Seicento 900 - problem z odpalaniem na cieplym silniku
    Date: Fri, 16 Dec 2011 13:16:39 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <jcfcqn$avi$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jceqhc$d4t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-245-237.dynamic.chello.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1324037783 11250 84.10.245.237 (16 Dec 2011 12:16:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Dec 2011 12:16:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jceqhc$d4t$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420740
    [ ukryj nagłówki ]

    > Mam czesty problem z odpalaniem na cieplym silniku - 9 na 10 razy musza
    > kilkakrotnie "krecic" aby silnik zaskoczyl. Gdy jest zimny to pali "na
    > dotyk". Powymienialem kable, swiece i niestety nie pomoglo. Cewka tez
    > zostala sprawdzona. Nigdy nie mam problemow w czasie jazdy ze silnik
    > dusi sie czy nierowno pracuje - na moj sluch chodzi idealnie. Czy ktos z
    > Was ma moze jakies podejrzenia co to moze byc? Bede wdzieczny za sugestie

    Uruchomienie "ssania" daje jakiś efekt?
    Problemy tego typu wynikają z utraty kompresji w silniku spowodowanym
    osłabieniem szczelności na skutek rozszerzalności cieplnej elementów.
    Proponuję obadać powstawanie ubytków oleju i kolor spalin. Jeżeli ich nie ma
    odpadają pierścienie tłokowe (spalanie oleju + rozszczelnienie). Temperatura
    ma największy wpływ na układ zaworowy. Prawdopodobnie tam tkwi szczegół. Luz
    zaworowy w tym motorze redukowany jest hydraulicznie, zatem posądzałbym
    uszczelniacze zaworowe, bądź same zawory.

    --
    Pozdrawiam, Wycior


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: