  • 1. Data: 2014-03-29 23:03:17
    Temat: Serwer i wiele procesorów.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Cześć,

    Mam serwer Della PE SC1435 z procesorem Opteron 2350 2GHz.
    Ostatnio zauważyłem na allegro, że te procesory są śmiesznie tanie i
    pomyślałem o dodaniu drugiego do serwera, niestety nie mogę znaleźć
    modelu 2350.
    Czy mogę dać drugi procesor szybszy np 2352 czy oba procesory muszą być
    jednakowe?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2014-03-31 12:30:46
    Temat: Re: Serwer i wiele procesorów.
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Andrzej W. wrote:

> [...]
    > modelu 2350.
    > Czy mogę dać drugi procesor szybszy np 2352 czy oba procesory muszą być

    Jeśli są śmiesznie tanie, to daj dwa szybsze i spokój :-)

  • 3. Data: 2014-03-31 15:12:38
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-03-31 12:30, Poldek pisze:
    > Jeśli są śmiesznie tanie, to daj dwa szybsze i spokój

    Śmiesznie tanio sprzedają przeważnie pojedyncze sztuki.

    --
    AWa.

  • 4. Data: 2014-04-02 09:49:24
    Od: m...@m...pl

    Witam,

    Dwa procesory koniecznie identyczne.

    ----
    Pozdrawiam

    www.112it.pl

  • 5. Data: 2014-04-03 01:01:58
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Dwa procesory koniecznie identyczne.

    Jestes pewien?
    Bo tak na chlopski rozum nie powinno to miec znaczenia -
    - byleby skomunikowaly sie (po HT?) a tu chyba problemu nie bedzie.

    Jesli maja takie same HT (a pewnie maja),
    to co moze sprawic, ze nie beda "wspolpracowac"?

  • 6. Data: 2014-04-03 10:48:58
    Od: m...@m...pl

    Witam,

    Nawet przy tych samych parametrach mogą różnić się architekturą i po montażu dwóch
    innych modeli serwer może po prostu nie wstać.
    Dlatego montuje się konfiguracje z dwoma identycznymi procesorami.

    ---
    Pozdrawiam

    www.112it.pl

  • 7. Data: 2014-04-05 18:04:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > modelu 2350.
    > Czy mogę dać drugi procesor szybszy np 2352 czy oba procesory

    I Twój problem polega na tym, że nie wiesz jak znaleźć telefon do
    pomocy technicznej Della aby się tam zwrócić z tym pytaniem? :-)

  • 8. Data: 2014-04-07 12:50:10
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-04-05 18:04, Pszemol pisze:
    > I Twój problem polega na tym, że nie wiesz jak znaleźć telefon do
    > pomocy technicznej Della aby się tam zwrócić z tym pytaniem? :-)

    Pomoc Della do 8 letniego serwera?
    Przecież oni nie dawali sobie rady w trakcie trwania gwarancji...

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej