  • 1. Data: 2013-08-20 18:17:50
    Temat: Re: Serwis motocykla - łódź
    Od: kyku <kyku2005@_NOSPAM_gmail.com>

    Tequila napisal

    > Witam,
    > Wiem, że ile odpowiedzi tyle opinii, niemniej zaryzykuję.
    > Polecicie sprawdzony serwis w Łodzi?? Jednoślad Yamahy.

    Zdecydowanie odradzam serwis motocykli Moto-rider na śląskiej 86 a
    dlaczego proste mówisz do gościa jak do słupa ''Proszę o sprawdzenie
    regulatora napięcia i alternatora , proszę NIE dotykać zaworów i gaźnika''
    a gość po dwóch dniach dzwoni i mówi że zrobił gaźnik i zawory sprawdził
    a elektryki NIE bo się nie zna !!! szkoda tylko że nie powiedział o tym od
    razu i zapewniał że teraz będzie dobrze ALE NIE BYŁO ! a kasę wziął!
    próbuje się wiec z nim dogadać jak człowiek z człowiekiem bo nie
    sprawdził/naprawił tego o co prosiłem biore dodatkowo częsc
    odpowiedzialnosci na siebie że się nie zrozumieliśmy itp... skoro
    przyczyną był jednak regulator zaoferowałem podział kosztów które raptem
    wynoszą 100- 150 zł na pół kazaał przyjechać jutro ..niestety przyjeżdżam
    po moto a facet zachowuje się jakby poprzedniej rozmowy w ogóle nie było w
    do bani z nim już nie miałem ochoty dalej dyskutować.
    Odradzam również naprawy motocykli w Andrespolu- adresu nie podam mechanik
    to totalny ham i burak jego nora /warsztat znajduje się niedaleko głownego
    skrzyżowania

  • 2. Data: 2013-08-21 14:44:41
    Od: KLOSZ <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 18:17:50 UTC+2 użytkownik kyku napisał:
    <CIACH!>
> [...]
    >
    > a elektryki NIE bo się nie zna !!! szkoda tylko że nie powiedział o tym od
    >
    > razu i zapewniał że teraz będzie dobrze ALE NIE BYŁO ! a kasę wziął!

    Bo na sprawdzenie regulatora i alternatora to sie motura oddaje do elektryka, a nie
    do mechanika..., albo sie szuka kumatego w prądach kolegi.

    Zdrówko!

    KLOSZ - co sobie sam z elektryką motocyklową radzi

  • 3. Data: 2013-08-22 04:49:13
    Temat: Re: Serwis motocykla - łódĽ
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    kyku <kyku2005@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    >próbuje się wiec z nim dogadać jak człowiek z człowiekiem

    Jeżeli mówisz tak jak piszesz, to to się nie mogło udać...
    I nawet nie próbuj odpowiadać, że to nie jest grupa dla polonistów.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10