  • 1. Data: 2013-08-21 15:51:38
    Temat: problem z elektryką cbr 125
    Od: lukaszek001200 <lukaszek001200@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. mam problem z moją cbr-ką 125 wersja na gaźniku. po przekręceniu
    zapłonu nic się nie dzieje. odpala na popych na wolnych obrotach światłą
    normalnie świecą kierunki też. natomiast na większych obrotach światła
    przygasają a kierunki palą się cały czas. aku ok bezpieczniki też (
    podobno jest gdzieś bezpiecznik 30A ale nie mogłem go znaleźć)

  • 2. Data: 2013-08-22 08:26:31
    Temat: Re: problem z elektryk? cbr 125
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    lukaszek001200 pisze:
> [...]
    > przygasają a kierunki palą się cały czas. aku ok bezpieczniki też (
    > podobno jest gdzieś bezpiecznik 30A ale nie mogłem go znaleźć)

    Bezpieczniki nie robią takich efektów. Masz problem albo z regulatorem
    napięcia, albo z alternatorem.
    Co to znaczy że odpala na popych? Czy z rozrusznika normalnie odpala?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2013-08-22 15:26:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Rezmer <p...@b...pl> wrote:

    > Bezpieczniki nie robią takich efektów. Masz problem albo z regulatorem
    > napięcia, albo z alternatorem.

    To może być ten bezpiecznik (albo akumulator). Przekręcasz kluczyk i nic się
    nie dzieje (nawet światła się nie zapalają), bo nie ma napięcia, ale jak
    odpalisz na pych, to jest napięcie z regulatora. Miałem tak w GSXF-ie kiedyś
    jak bezpiecznik strzelił - moto odpaliło, bezpiecznik strzelił, ale moto nie
    zgasło (do momentu jego zgaszenia, wtedy zgasło wszystko).

    Świecące kierunki bardziej pasują do problemów z masą... na wyłączonych
    pozycyjnych kierunki też cały czas świecą?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 4. Data: 2013-08-22 15:26:38
    Temat: Re: problem z elektryką cbr 125
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    lukaszek001200 <lukaszek001200@_nospam_o2.pl> wrote:

    > podobno jest gdzieś bezpiecznik 30A ale nie mogłem go znaleźć)

    Poszukaj przy przekaźniku rozrusznika, może być w jednej obudowie
    z nim.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 5. Data: 2013-08-25 14:29:37
    Od: lukaszek001200 <lukaszek001200@_NOSPAM_o2.pl>

    Adam Wysocki napisal

    > Poszukaj przy przekaźniku rozrusznika, może być w jednej obudowie
    > z nim.

    Dzięki:) okazało się że wina właśnie tkwiła w bezpieczniku 30A przy
    przekaźniku:)