  • Data: 2010-08-19 07:17:02
    Temat: Re: Serwisowanie auta.
    Od: Artur Frydel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Day Wed, 18 Aug 2010 19:36:47 +0200, waperr wrote:

    > PS
    > w przypadku takiego Mondka sprawdź:
    > - zaciski tylnego hamulca (działanie ręcznego)
    > - dolne ranty drzwi, często są pordzewiałe
    > - elektrykę (otwieranie bagarznika z kabiny, centralny zamek, elektryczne
    > szyby i lusterka)
    > oczywiście inne rzeczy też trzeba sprawdzić :))
    >
    > Poza tym fajne autko i komfortowe, dobrze trzyma się drogi.

    Dzieki za uwagi. Jakie odczucia masz jezdzac dwulitrowym TDDi? Jak sprawowal
    sie w zimie?
    Ja wlasnie zastanawiam sie nad wyborem silnika; dwulitrowa benzyna lub TDDi.
    Chcialbym benzyne, ale widze ze podaz jest wzglednie mala, to moze byc
    problem ze znalezieniem odpowiedniego egzemplarza. Rozwazam zakup TDDi, bo
    zwiekszony halas (w stosunku do TDCi)nie jest dla mnie ogromnym problemem.
    Mam tylko watpliwosci co do mocy takiego TDDi. Jezdziles obciazonym autem?
    Tzn; full zaloga plus jakies bagaze z tylu. Jak zbiera sie tak obciazony
    Mondek?

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Gdzie kucharek sześć, tam wióry lecą.