    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Serwisowanie zacisków a wpływ ropy na gum
    Date: Tue, 12 Apr 2011 11:39:06 +0200

    Użytkownik "Lisciasty" napisała w wiadomości
    googlegroups.com...

    > A wracając do merituma, ktoś ma doświadczenia z renowacją padaki
    > kupionej od Angola?
    > Zmieniłem tajgera na tajgera ale poprzedni był po Niemcu i wyglądał o
    > niebo lepiej. Zastanawiam się nad odrdzewianiem i malowaniem tu i
    > ówdzie, ale nie wiem na jaki koszt i nakład pracy się nastawiać
    > (zwłaszcza że farba na bloku silnika i na felgach też momentami jest
    > spuchnięta, to się w ogóle da jakoś domowym sposobem zrobić?).

    Ma doświadczenia.
    Ale poszedłem po najmniejszej linii oporu.
    Piaskowanie i malowanie proszkowo.
    Za piaskowanie dwóch kół, subframe i drobiazgów w ilości karton od butów
    zapłaciłem koło 100zł bez fakturki, więc chyba _aż_tak_ drogo nie jest.

    IMVHO to silnik można po prostu szczotką drucianą i sprayem, nie bądźmy
    peweksami. (:

    --
    Jasio
    etz vfr