  • Data: 2013-03-04 09:04:20
    Temat: Re: Sezon motocyklowy w Lidlu
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-04 08:58, Ivam pisze:

    > A polecisz coś podobnego, w podobnej cenie, co daje rade?
    >
    > Czy po prostu dozbierać i kupić coś z normalnych, motocyklowych firm?

    Albo ja ślepy jestem, albo w tej gazetce nie ma żadnego tankbaga.

    A co do meritum, to zdecydowanie jestem zwolennikiem kupowania czegoś
    porządnego, bo jednak na moturze zużywa się wszystko bardziej. Sam
    używam Oxforda (tankbag + sakwy) i po ok. 8 latach użytkowania nie mam z
    nimi żadnych problemów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj