  • 1. Data: 2013-03-03 09:20:24
    Temat: Sezon motocyklowy w Lidlu
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    W Lidlu ma być oferta motocyklowa
    http://fanlidla.pl/gazetka/2013.03.11.motocykl

  • 2. Data: 2013-03-03 10:31:37
    Temat: Re: Sezon motocyklowy w Lidlu
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-03 09:20, Arbiter pisze:
    > W Lidlu ma być oferta motocyklowa
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2013.03.11.motocykl

    "Koszulka funkcyjna". Hmmm ....

    I czemu koszulka i spodnie (?) są funkcyjne a skarpety już nie ? Na
    miejscu skarpet bym się obraził.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-03-03 11:08:55
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-03-03 10:31, Magic pisze:

    > "Koszulka funkcyjna". Hmmm ....
    >
    > I czemu koszulka i spodnie (?) są funkcyjne a skarpety już nie ? Na
    > miejscu skarpet bym się obraził.

    :))

    no dobrze, to ja może 3 grosze na temat tych szpei z poprzednich edycji.
    Te funkcyjne ciuszki nawet działają, i u mnie juz 2 sezon nie chcą sie
    popsuć,A zimą nawet używam rajtek pod spodnie do biegania.

    Rękawice,- nie dałem rady w nich jeździć, jakieś sztywne,nie czułem w
    nich manetek,oddałem koledze, on zadowolony.

    Tankbag - no działa, używam intensywnie nie tylko na moto, na krótkie
    delegacje do samochodu też wrzucam, niestety suwak na końcu sie odpruwa,
    ale to raczej z przeładowania piwami w delegacjach:)

    Pokrowiec,- pokrowiec jak pokrowiec, też oddałem koledze bo na XX po
    prostu za mały,;)

    Kask z przed 2 edycji kupił kolega jako dodatkowy dla zony na przeloty
    dookoła śmietnika. Łudząco podobny do LS2. Nie ufałem mu za bardzo. Ten
    z ostatniej edycji juz w sklepie w reku nie wzbudzał zaufania, Moja
    pierwsza bella z przed 30lat wzbudzała większe, ze nie wspomnę o
    orzeszku mojego Taty:)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 4. Data: 2013-03-03 21:44:02
    Od: blur <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 marca 2013 09:20:24 UTC+1 użytkownik Arbiter napisał:
    > W Lidlu ma być oferta motocyklowa
    >
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2013.03.11.motocykl

    Też dałem się nabrać na rękawice, co za badziew, sztywne a ręce się pocą okrutnie,
    ciężko powtórnie je naciągnąć na mokre ręce.

  • 5. Data: 2013-03-03 21:47:52
    Od: "GrzegorzJ" <g...@k...pl>

    Użytkownik "blur" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Też dałem się nabrać na rękawice, co za badziew, sztywne a ręce się pocą
    okrutnie, ciężko powtórnie je naciągnąć na mokre ręce.

    Potwierdzam tandeta te rekawice kupiłem w tamtym roku z ciekawości ale
    straszny badziew podszewka sie wyciaga za polcami pomimo ze jest przyszyta

  • 6. Data: 2013-03-03 22:11:55
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-03 21:47, GrzegorzJ pisze:

    > straszny badziew podszewka sie wyciaga za polcami pomimo ze jest przyszyta

    W temacie wyciągania, to akurat Lidlowskie w moim przypadku są OK,
    natomiast Helda za 3x tyle, to faktycznie badziew :(
    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 7. Data: 2013-03-03 23:02:42
    Od: Ivam <f...@W...fm>

    W dniu 2013-03-03 21:44, blur pisze:
    > Też dałem się nabrać na rękawice, co za badziew, sztywne a ręce się pocą okrutnie,
    ciężko powtórnie je naciągnąć na mokre ręce.

    A ktoś miał tankbaga? Ciekaw jestem jak się spisuje po dłuższym
    użytkowaniu i czy się nie przesuwa. Bo jak wygląda i ile mieści to wiem;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 8. Data: 2013-03-03 23:22:32
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-03-03 23:02, Ivam pisze:

    > A ktoś miał tankbaga? Ciekaw jestem jak się spisuje po dłuższym
    > użytkowaniu i czy się nie przesuwa. Bo jak wygląda i ile mieści to wiem;)

    Czytasz? czy posty nie dochodzą?

    Tankbag - no działa, używam intensywnie nie tylko na moto, na krótkie
    delegacje do samochodu też wrzucam, niestety suwak na końcu sie odpruwa,
    ale to raczej z przeładowania piwami w delegacjach:)

    Do 210km/h się nie przesuwa,akurat z tym tankbagiem szybciej nie
    jechałem. Ale u mnie tankbag jest za owiewka wiec nie wiem czy /na
    golasie będzie tak samo. ?

  • 9. Data: 2013-03-04 08:09:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > A ktoś miał tankbaga? Ciekaw jestem jak się spisuje po dłuższym
    > użytkowaniu i czy się nie przesuwa. Bo jak wygląda i ile mieści to wiem;)

    Pięć razy użyty,suwak więcej nie przeżył.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 10. Data: 2013-03-04 08:57:31