  • 1. Data: 2013-03-10 10:05:09
    Temat: Shadow vt750 97 vs 98
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Guglam i nic sensownego nie znajduję, na forum SHOC też.
    W Szedołce na 98r zmieniono silnik, moc spadła z 88KM przy 9tys (jak na
    V2 to straszny zapierdalacz) do 43KM przy 5.5 tys, moment mniej więcej
    pozostał. Jak jeździ Szedoła z tym nowszym silnikiem wiem. Jeździł może
    ktoś JEDNĄ I DRUGĄ i może porównać wrażenia ? Jak sprawuje się ten
    starszy silnik od strony eksploatacyjnej ?
    TIA

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2013-03-10 12:04:26
    Temat: Re: Shadow vt750 97 vs 98
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-10 10:05, Magic pisze:
> [...]
    > ktoś JEDNĄ I DRUGĄ i może porównać wrażenia ? Jak sprawuje się ten
    > starszy silnik od strony eksploatacyjnej ?

    Skad wziales VT750 z 88 KM ? Ten motocykl nigdy nie mial takiej mocy.
    VT750 z 1997 i 1998 nie roznia sie wlasciwie niczym. Stare VT 750 mialy
    ponad 60 KM, wersja z nowym silnikiem czyli C2 miala ponizej 50 KM.
    Zawsze. Nawet VT1100 nie miala tylu konikow.

    88 KM to miala VF750C czyli Magna, motocykl z silnikiem pochodzacym z
    VFR 750.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-03-10 13:15:45
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-10 12:04, Kuczu pisze:

    > Skad wziales VT750 z 88 KM ?

    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vt_750_c2_sha
    dow_1997.php
    http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vt_750_c2_sha
    dow_1998.php

    Zwróć uwagę na różnicę w wyglądzie silnika, coś jak między Shovelem a
    Panheadem.

    W międzyczasie pooglądałem swoje zdjęcia i wyszło, że jednak jeździłem
    tym mocniejszym, może dlatego tak mi podszedł ;) Ale pytanie odnośnie
    eksploatacji i trwałości pozostaje.

  • 4. Data: 2013-03-10 14:36:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-10 13:15, Magic pisze:

> [...]
    dow_1998.php

    > Zwróć uwagę na różnicę w wyglądzie silnika, coś jak między Shovelem a

    Ktos popieprzyl opisy i fotki. Na zdjeciu rocznika 98 jest Magna. Nawet
    na zbiorniku ma to napisane. W opisie rocznika 97 sa dane Magny a fota
    Shadowa. Nie wierz internetowi bezgranicznie.

    > W międzyczasie pooglądałem swoje zdjęcia i wyszło, że jednak jeździłem
    > tym mocniejszym, może dlatego tak mi podszedł Ale pytanie odnośnie
    > eksploatacji i trwałości pozostaje.

    ten mocniejszy to MAGNA z silnikiem V4.

    Taka o:
    http://media.motortopia.com/files/3465/vehicle/45b63
    5a89a9f6/100_3392.jpg

  • 5. Data: 2013-03-10 20:25:36
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-10 14:36, Kuczu pisze:

    > Ktos popieprzyl opisy i fotki. Na zdjeciu rocznika 98 jest Magna. Nawet
    > na zbiorniku ma to napisane. W opisie rocznika 97 sa dane Magny a fota
    > Shadowa. Nie wierz internetowi bezgranicznie.

    Fakt, popieprzyli. Też mi te 88 KM wydawało się dziwne, dlatego m.in.
    zapytałem.

    > ten mocniejszy to MAGNA z silnikiem V4.

    Nie jeździłem Magną :) jeździłem Shadowem.

  • 6. Data: 2013-03-10 20:42:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-10 20:25, Magic pisze:

    > Nie jeździłem Magną :) jeździłem Shadowem.

    Czyli oszolomilo Cie te wypasione 42 KM ?

  • 7. Data: 2013-03-10 22:48:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-10 20:42, Kuczu pisze:

    > Czyli oszolomilo Cie te wypasione 42 KM ?

    Nie, jeździło dobrze i tyle. Informacje, które zobaczyłem odnośnie mocy,
    zmusiły mnie do szukania weryfikacji, bo jeśli faktycznie byłyby takie
    różnice, to przy szukaniu motocykla musiałbym je wziąć poważnie pod
    uwagę - prawie dwukrotną różnicę w mocy dałoby się jednak dość mocno
    odczuć, nie ? Dlatego poprosiłem o wyjaśnienie.

  • 8. Data: 2013-03-10 22:54:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-10 22:48, Magic pisze:

> [...]
    > uwagę - prawie dwukrotną różnicę w mocy dałoby się jednak dość mocno
    > odczuć, nie ? Dlatego poprosiłem o wyjaśnienie.

    Nie czules sie troche za duzy na ten motocykl ? Serio pytam. Bo ja po
    przejazdzce VT750DC Black Widow uznalem ze to raczej dla ludzi rozmiaru
    max L.

  • 9. Data: 2013-03-10 23:01:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-10 22:54, Kuczu pisze:

    > Nie czules sie troche za duzy na ten motocykl ? Serio pytam. Bo ja po
    > przejazdzce VT750DC Black Widow uznalem ze to raczej dla ludzi rozmiaru
    > max L.

    Nie jest źle, widocznie znalazłem dogodną pozycję. Inna sprawa, że nie
    miałem specjalnych wymagań wobec motocykla na dwa dni do przejażdżek,
    ale raczej zwróciłbym uwagę na jakiś dramat bo zrobiłem ok 200 km. Teraz
    w sumie też nie potrzebuję go do przelotów tylko do wycieczek wkoło komina.